  • 81. Data: 2010-11-06 21:26:36
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 15:16:35 +0100, Jotte napisał(a):

    > Proste często pseudorozumowanie takich jak ty, nie stanowi...
    > Albo nie - co ja będę z inteligentnym inaczej w przepychanki się bawił.

    W sumie to rozsądne, że nie rozmawiasz sam z sobą.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2010-11-06 21:27:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 22:17:45 +0100, Jotte napisał(a):

    > Moja mam nie żyje. Nie moge tego zrobić osobiście, w realu przyjmij więc do
    > wiadomości, że wirtualnie pluję w twoją prostacką gębę, gnoju.

    Przyjmuję do wiadomości, że właśnie popełniłeś przestępstwo. Zastanowię
    się, czy poświęcić trochę czasu i Cię zaciągnąć przed pewne oblicze, gdzie
    będziesz sikał po spodniach i kwilił, przepraszając mnie.

    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2010-11-06 21:47:42
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy [trochę długie]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-04, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Fiutek od tego rosnie, czy po prostu jest jakas roznia miedzy toczeniem sie
    > 20 sekund i staniem 20 sekund, a jazda 10 sekund i staniem 30 sekund?

    Zasadnicza. Jak się potoczysz 40 sekund to po zapaleniu się zielonego
    nie musisz rozpędzać się od zera tylko od 10km/h. No chyba, że jakiś
    kretyn Cię wyprzedzi, a potem nie potrafi sprawnie ruszyć...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 84. Data: 2010-11-06 21:48:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 19:30:53 +0100, Jotte napisał(a):

    > Dlatego ja mu się nie daję objechać, kontroluję sytuację i zostawiam go na

    Opis sugeruje, że przyśpieszasz wtedy, kiedy jestes wyprzedzany. OIDP, to 8
    punktów.

    --
    ___________ (R)

  • 85. Data: 2010-11-06 21:50:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 15:10:55 +0100, Jotte napisał(a):

    > Mnie też nie przeszkadza, że jak widze takiego gnoja w lusterku to dodaje z
    > lekka gazu, przytrzymuję go i on musi hamować na swoim pasie.

    Ok, to złamanie art. 24. u. 6.

    --
    ___________ (R)

  • 86. Data: 2010-11-06 21:57:11
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > Naucz się pisać nieuku
    Naucz się myśleć, głupcze.
    Drobne literówki popełnia się z powodu zwykłego pośpiechu, w pewnym
    wzburzeniu jest to tym bardziej zrozumiałe. To nie to samo co orty niedouków
    czy bełkot nie umiejących się wysłowić młotów.

    > Cóż za wyrafinowany język panie nauczycielu
    Nie tobie mnie oceniać. Bydlę Adam Płaszczyca naruszył podstawowe dla mnie
    normy. Pędząc trzodę ze szkody nie czyta się jej Owidiusza tylko wali batem.
    A na takiego insekta to zwyczajnie odpowiedni spray i tyle.
    Słowem - Adam Płaszczyca to zwykła szmata, śmieć i infamis.

    Jeszcze jedno - nie łudź się, ja z tobą nie dyskutuję, ja cię używam.

    --
    Jotte

  • 87. Data: 2010-11-09 09:46:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-05 15:10, Jotte pisze:
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Różnie to bywa, faktycznie czasem jest tak jak piszesz. Ale czasem też
    > jest tak, że toczy się taki powoli bo widzi czerwone światło. I spoko
    > nic złego nie robi. Drugi jedzie szybciej i nie chce hamować 100m
    > wcześniej więc go wyprzedza.
    >
    > ==============
    > Nie cztasz jednak ze zrozumieniem, chłopcze. To coraz bardziej
    > zanikająca umiejętność, trudno.

    Zgadza się, proponuje jeszcze raz przeczytać chociaż pierwsze zdanie z
    mojego posta.

    Jeżeli coś takiego Cię przerasta, to mam poważne wątpliwości odnośnie
    Twoich możliwości ogarniania otaczającej Cię rzeczywistości.

    > Napisałem wyraźnie - _zajeżdża_ drogę. I nie 100 m, tylko 20 lub mniej
    > przed kolejką do skrzyżowania. Po czym natychmiast w heble. Często
    > wszystko bez kierunkowaskazów.

    No tak, historia się rozwija, zaraz okaże się, że miał broń i chciał Cię
    zastrzelić.

> [...]
    > Zresztą to akademicka dyskusja, bo tak czynię i czynił będę bez względu
    > na to, czy się komuś to podoba, czy nie.

    Po czym poznajesz gnoja? Taka wiedza może być przydatna, wąsy wystarczą,
    czy są jeszcze jakieś inne cechy szczególne?

    A.

  • 88. Data: 2010-11-09 10:59:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-05 15:16, Jotte pisze:

    > Też mi odkrycie. Długo myslałeś, czy ktoś ci podpowedział.
    > Zablokowanie chama i idioty nie jest blokowaniem ruchu jeśli jeszcze nie
    > pojąłeś.

    Rozumiem, znaczy się możesz blokować kogo chcesz, bo zawsze możesz potem
    powiedzieć, że to był idiota? Czytając co piszesz odnoszę wrażenie, że w
    pierwszej kolejności powinieneś zblokować sam siebie, z pożytkiem dla
    wszystkich innych użytkowników dróg.

    > Proste często pseudorozumowanie takich jak ty, nie stanowi...
    > Albo nie - co ja będę z inteligentnym inaczej w przepychanki się bawił.

    Zawsze możesz mnie "zblokować", oj pójdzie mi w pięty:)

    A.

  • 89. Data: 2010-11-09 11:01:57
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Przyjmuję do wiadomości, że właśnie popełniłeś przestępstwo. Zastanowię
    > się, czy poświęcić trochę czasu i Cię zaciągnąć przed pewne oblicze, gdzie
    > będziesz sikał po spodniach i kwilił, przepraszając mnie.

    Nieletnich chyba nie można zaciągać przed wspomniane oblicze:(

    A.

  • 90. Data: 2010-11-09 11:11:14
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-05 15:36, Jotte pisze:

    > Czymże jest chamstwo?
    > Jest to wymyślony termin mający pozwolić głupcom bronić się przed
    > niewygodnymi dla nich prawdami, zwykle dosadnie i szczerze wyrażonymi.
    > Dlatego, gdy nazwę cię durniem (a chyba już podejrzewasz, że za takiego
    > cię trzymam) to nie chamstwo, tylko szczerość. Tyle, że wjeżdżająca ci
    > na ego.

    O, nowa umiejętność, domorosły psycholog:) Czym jeszcze nas tu
    zaskoczysz. Marnujesz się człowieku na usenecie.

    > Jest to możliwe. Naturalnie po kilkanaście razy dziennie na stosunkowo
    > niedługim odcinku. Same pokąsane bachory, rodzące samice, konające
    > babcie itp. a odpowiednich służb w dużym mieście brak.
    > Tylko wówczas to ja bym dał długie, sygnał, miganie i nawet ty, przy
    > całej swej ciemnocie i prymitywnym zacietrzewieniu, domyślisz się, że
    > coś się dzieje. To on ma zadbać o to, żeby jego intencje były czytelne,
    > nie wyglądały na cwaniactwo i drogowe prostactwo.
    > BTW - prawidłowo piszemy "przykłady można by mnożyc", a nie " przykładów
    > można by mnożyć".

    Ale Ty masz pecha. Wygląda na to, że albo jeździsz jak ostatnia ciota,
    wiedzę z sytuacji na drodze czerpiesz z opowieści 70letniej babci.

    A co do reszty, odnoszę wrażenie, że sam nie czytasz co piszesz. Zresztą
    nie dziwię Ci się.

    > Nie martw się o mnie, synu.

    Biorąc pod uwagę, że jesteś niebezpiecznym dla otoczenia,
    niedowartościowanym ...., zapewniam, że daleko mi do tego.

    A.