  • Data: 2010-11-12 10:50:42
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:v1xxbcu794b5$.dlg@lepper.institute.com...

    > Ale w ostatnich miesiącach widać postępujące znudzenie, modny stał się
    > Android. Bo gejfona już każdy zna i nawet wśród wyznawców wyjęcie z
    > kieszeni powoduje ziewanie a nie westchnienia

    Android to nawet porzadny i szybki OS ale co z tego, skoro potrzebych mi aplikacji
    jak na lekarstwo, poki co.
    IMO, Nokia postapila slusznie, przejmujac Symbiana. Jak sie go dopiesci i przy okazji
    umiejetnie rozdzieli target klientow na swiadomych uzytkownikow i tych co cenia sobie
    oczojebne efekty na wyswietlaczu, to ten system bedzie sie cieszyl szczesliwym
    zywotem jeszcze przez dlugie lata. Zwlaszcza, ze QT/C++ otwiera przed Symbianem
    obecnie calkiem nowe horyzonty. I to moze wlasnie dostrzegla Nokia. Bo posrod czasu
    reakcji czy UI, bardzo istotna zaleta danego systemu jest rowniez dostepnosc i
    roznorodnosc pisanych na niego aplikacji.

    -
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "