  • Data: 2011-05-24 10:24:37
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Marek,
    >
    > Sunday, May 22, 2011, 9:01:12 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, że my byliśmy WCZEŚNIEJ?

    Internet to nie jest twoja prywatna dzialalnosc, gdzie mozesz sobie sam
    dyktowac regulaminy. I nawet jesli jako pierwszy wyslales newsa po
    polsku to o NICZYM nie swiadczy. Naprawde nie chce mi sie juz na ten
    temat dyskutowac. W czasach kiedy ja zaczynalem z netem tj. 1994
    brak polskich znakow byl POWSZECHNY. Od pojawienia sie tpsowego dostepu
    do netu w 1997 zaczalem obserwowac systematyczny wzrost ludzi ktorzy
    uzywaja pl-krzaki, natomiast proby tepienia nieuzywania (co wywoluje
    moja kontre) obserwuje dopiero w ostatnich latach. Oczywiscie pisze caly
    czas o email/usenet/www.

    > Mi też. Ale ja ci nie wpieram cudacznych poglądów politycznych ani
    > rozdawania majątku.

    > Jaki sprzęt muzealny? Tobie się wydaje, że wymiana poczty w FidoNet to
    > nadal modemy io dzwonienie?

    Na tym etapie to pozostawilem. Rownie dobrze pewnie mozna uzywac obecnie
    CB radia zamiast komorek. A jesli uwazasz iz FidoNet jest obecnie do
    czegos przydatny to prosze podaj przyklady.

    > Jassssne. Dawaj linka.

    http://groups.google.com/group/pl.comp.os.linux/brow
    se_thread/thread/3c93a30e246556af/283d57ea1bb5461e?h
    l=pl#283d57ea1bb5461e

    Niestety nic wczesniejszego nie znalazlem i ja, a prywatniej poczty nie
    mam zamiaru upubliczniac.

    > To był 94/95 rok! 5 lat po tym, jak soc.culture.polish została
    > przejęta całkowicie przez Polaków z FidoNet.

    Zgadza sie. Tylko ze ja nie pisze o grupach w us i fidonet.

    Pozdr

    Marek