  • Data: 2011-05-24 18:40:49
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Połączenie konferencji POLISH z grupą soc.culture.polish nastąpiło na
    > przełomie 1990/91 roku.

    Czy gdzie można o tym poczytać? W rok 1992 byłem mocno zielonym
    użytkownikiem Usenetu, trafiłem na niego tylko dzięki małej grupce
    Polaków pracujących we wspomnianej Finlandii. To, o czym piszesz
    troszkę zmienia mój obraz ówczesnego świata internetu...

    Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi: Jednak Google jest wielkie!
    Sięga nawet do takiej prehistorii... Post, o którym piszę:
    http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/br
    owse_thread/thread/46f6b50bbbca6937?hl=pl#
    Pewnie się zawinie, więc: http://www.tinyurl.pl/?cQVuFOHQ
    Przesadziłem z ta powszechnością niechęci...

    Pozdrowienia,
    MKi