  • Data: 2011-05-23 18:00:23
    Temat: Re: Swięte krowy
    Od: Jarek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch
    > uweniretasytch nie ma zenacznia kojnoleść ltier przy zpiasie dengao
    > sołwa. Newajżanszjie jest to, żbey prieszwa i otatsnia lteria byla na
    > siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie
    > pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak
    > datgelo, że nie czamyty wyszistkch lteir w sołwie, ale cłae sołwa od
    > razu.
    >
    > J.

    Witam

    Znaczenie ma także zachowanie wzorka, czyli by wystające do góry lub w
    dół elementy słowa były także na swoim miejscu, bo inaczej obraz słowa
    nie zgadza się ze wzorcem i kicha. Przeliterować się takiego zlepka za
    chiny nie da chybe, że ktoś lubi łamigłowki.

    Przykład : "ptzosałoe"
    A zapisane tak : pzoałate
    łatwiejsze do rozpoznania.

    Pozdrowienia Jarek