    From: Marek Borowski <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Swięte krowy
    Date: Sun, 22 May 2011 21:01:12 +0200
    <4dd4f4a3$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <ir2tlv$b4c$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ir3mlf$lkb$1@news.onet.pl>
    <ir3ntq$q6v$3@news.onet.pl> <ir3si5$jan$1@news.onet.pl>
    <s...@b...pl>
    <5...@p...pl>
    <i...@4...com>
    <7...@p...pl> <ir964p$evn$2@news.onet.pl>
    <ir97vv$nd3$1@news.onet.pl> <irahuv$7qn$1@news.onet.pl>
    <irarid$b9f$1@news.onet.pl> <irauai$lsa$1@news.onet.pl>
    <6...@p...pl>

    > Hello Marek,
    >
    > Sunday, May 22, 2011, 2:07:24 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Normalnie kopnąć cię w dupę i patrzeć, jak w powietrzu z głodu
    > zdychasz. Gdzieś ty - kwa nać! - był, kiedy ja i wielu innych ludzi
    > propagowaliśmy rozwój FidoNet w Polsce?
    Zalezy o jakich latach piszesz. Smiem twierdzic iz najbardziej
    dynamiczny rozwoj sieci BBSow obserwowalem z boku. Zas niektorych ludzi
    ktorzy spotykali sie u Boryny znam osobiscie.

    > Co ci mówią, sieroto, takie nazwiska jak Rafał Wiosna, Jan Stożek,
    > Andrzej Bursztyński, Jacek Szelożyński, Zbyszek Borowiec?

    Mowia.

    > Dzięki temu, że Rafałowi Wiośnie chciało się targać komputer do
    > znajomych na centralę telefoniczną, mieliśmy regularną wymianę e-maili
    > ze swiatem zanim pieprzony NASK mógł ogłosić swojego pierwszego
    > oficjalnego maila zagranicznego.
    > Mieliśmy dostęp przed tym faktem do soc.culture.polish i pisalismy
    > tam - gdzieś ty wtedy był?

    Mnie tam akurat nie bylo, o wielki pionierze. Amatorska bramka do
    FidoNet a polski internet to dwie roznie rzeczy.

    > Ze swojego lamerskiego obyczaju próbujesz zrobić życiową filozofię,
    > odmawiając prawa bycia normalnymi ludźmi tym, którzy chcą pisać po
    > polsku a nie po polskawemu. Zarzucasz jak nie PiSiarstwo, to pogoń za
    > mamoną.

    Chyba trafiam w sedno skoro tak sie goraczkujesz. Ja Ci nie bronie pisac
    z uzyciem polskich znakow diakrytycznych. To ty sie czepiasz ludzi
    ktorzy ich nie uzywaja. Naprawde cisna mi sie dwa nie cenzuralne slowa.

    > Utrzymuję nadal jeden z ostatnich węzłów FidoNet w Polsce. I
    > obiecałem, że dopóki będę miał z kim wymieniać pocztę, to go nie
    > zamknę.

    No i dobrze, zawsze uwazalem iz fajnie jest miec sprzet muzealny na
    chodzie.

    > Pojawiłeś się na polskich grupach dyskusyjnych w 2000 roku - ładnych
    > kilka lat po mnie. I ciągle usiłujesz się licytować.

    Google nieco sie pomylilo. Ja sie nie nie zamierzam licytowac, neta
    uzywam od czasow kiedy sie zastanawialismy sie czy taka usluga jak www
    ma sens, I dlaczego netscape niby ma byc lepszy od mosaica. Mozesz
    oczywiscie kwestionowac iz prawdziwy poczatek to lata 70-te ;-) ale
    sadzac po statystykach zalapalem sie na poczatek rozwoju sieci internet
    w polsce, i mam prawo mniec wyrobiona opinie na ten temat. Dla mnie EOT
    chyba ze mnie znowu sprowokujesz.

    Pozdr

    Marek