eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe. › Re: Świece żarowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 12 Jun 2014 10:29:24 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    References: <lmnq62$ejv$1@node2.news.atman.pl> <lmnqg6$gie$6@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <538f71de$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f7c92$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    <53920520$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...com>
    <539406da$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...com>
    <5394a53a$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <539964db$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-201-41.play-internet.pl
    X-Trace: 1402561756 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2230 188.33.201.41:1216
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2307
    X-Received-Body-CRC: 2071773831
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535681
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-09 18:22, jerzu pisze:
    > On Sun, 08 Jun 2014 20:02:34 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:
    >
    >> Jak już napisałem - napięcie to podstawa, zwróć jednak uwagę - coś jej
    >> każe się wyłączać w innym momencie gdy auto jest zimne a w innym gdy
    >> jest rozgrzane. Typowa grzałka to była wtedy gdy ręcznie się włączało
    >> podgrzewanie świec.
    > Pewnie ECU silnika.
    >
    > Ale napisałem:
    > "Woltomierzem? W moim starym TDDi świece są pod prądem jeszcze jakieś
    > 40-50 sekund po uruchomieniu silnika."
    >
    > I to napięcie jest mierzone _na_świecy_ żarowej. Dopiero po tym czasie
    > ECU daje sygnał do przekaźnika, który to przekaźnik odcina prąd idący
    > do świec.
    >
    > Dalej będziesz filozofował?
    >
    >

    Żadnej filozofii, sterownik działa na zasadzie czasowej? Ale co wobec
    tego znaczą te "40-50 sekund"? Czas grzania powinien być zawsze taki
    sam, o oczywiście o ile działa to tak jak napisałeś.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: