  • Data: 2014-06-17 00:25:26
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:539d5b26$0$2141$65785112@news.neostrada.pl
    > No i dobrze, przecież i tak się nie szarpnę na to aby samemu naprawić takie
    > wtryski:-)

    Nie jestem długo na tej grupie ale zauważyłem że w przypadku pierdołka, lecisz do
    ASO. Sorry jestem z tych co potrafią :)

    > . Kupilem auto 8letnie, a`la 12000zł i zamiarem pojeżdżenia z 5-7 lat/50-60
    > tysięcy/km. Gdy nawali przed czasem, a naprawa będzie kosztowna to po prostu
    > oddam auto na złom i tyle.

    Dziwne, ja bym wpompował z 1,5 tys i pojeździł drugie tyle...piszę o częściach.

    > A tak nawiasem, mam do dyspozycji 2 auta - tego diesla CRDI i benzynowego
    > Chevroleta. Chevrolet o 3 lata młodszy, jednak diselek jak narazie wydaje sie
    > być oazą bezawaryjności w porównaniu z tym benzyniakiem Chevroleta, w którym to
    > obroty "na luzie" falują od 1000 do 500, w trakcie jazdy poszarpuje przy
    > dodawaniu i odejmowaniu gazu. Tak że benzyniak wcale nie musi być mniej
    > awaryjny od ropniaka.

    Brak związku. Jestem pewien że diagnoza leży całkowicie poza Twoimi
    umiejętnościami. No to sobie nie pogadamy :/

    > Tak, myślę że większa bądź mniejsza zawartość siarki w paliwie to zarówno moja
    > jak i Twoja wiara. Nie pracujemy w tej branży, a więc pozostaje nam wierzyć w
    > artykuły prasowe, w tym temacie - bardzo często sponsorowane...

    U mnie nie jest to "wiara". Ja wierzę TYLKO w fakty/dowody :)
    --
    Michael________