  • 11. Data: 2009-03-05 08:16:26
    Temat: Re: Świece NGK
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Denso, Champion ujda. NGK
    > nie. No chyba ze NGK serii Platinum (juz nie produkowane) lub Iridium.

    A możesz polecić jakies dobre swiece?

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 12. Data: 2009-03-05 13:09:07
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości

    > Czy do Polski trafia jakas specjalna, wybrana jako odpad, partia swiec?
    > Nie moge sie nadziwic temu co czytam i slysze od ludzi w tym dziwnym kraju
    > ;)
    > Champion uwazany jest za najgorszego producenta swiec. Sa najtansze i tyle
    > warte ile sie placi. Kupuja je wlasciciele, ktorzy chca oszczedzic i
    > ktorym po prostu nie zalezy, bo nie chca podwajac wartosci pojazdu kupujac
    > lepsze swiece.

    NGK juz nie sa robione w Japonii tylko we francji (przynajmniej te padliny
    które spotykalem)
    Zdecydowanie DENSO a nie NGK.

    --
    OGONek~

  • 13. Data: 2009-03-06 08:43:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tomek W pisze:

    > A możesz polecić jakies dobre swiece?

    Ale do czego ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-03-06 09:11:58
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote

    > Ale do czego ?

    No do tego to sie w ogole nie nadaja bo pod wplywem ciepla robia sie miekkie
    a wskazane by bylo zeby im dluzej tym twardsze :-(

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-03-06 09:53:38
    Od: falco <m...@w...pl>

    Alti pisze:

    > Zdarzały wam się padnięte NGK?

    Hej,

    nie wiem jak w motocyklach, ale do Garbusów od zawsze zakładam NGK
    (produkowane w Japonii) i trafiła mi się tylko 1 padnięta.
    Boscha (z Indii, Hiszpanii, itp) nie biorę do ręki, a germańskiego to
    cud znaleźć, zakładałem też Beru ewentualnie Championa, ale
    sporadycznie. Ponoć Beru i Champion są najrzadziej podrabiane.

    Znam też mechanika, który zjadł zęby na zabytkowych samochodach i NGK do
    ręki nie weźmie, więc ilu ludzi tyle opinii, czyli jak zawsze... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    SenNa...353 '58 175

  • 16. Data: 2009-03-06 09:55:24
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Witam,
    podłączę się do tematu. W moim moto mam świecę NGK DR8EA jakie odpowiedniki
    polecacie?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 17. Data: 2009-03-06 12:51:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Alti napisał(a):
    > Zdarzały wam się padnięte NGK?

    3/4 precli zabija NGK. To chyba troche jak ze scigaczem.pl. Napisali na
    preclach ze NGK zle to znaczy ze zle i padaja. Ja od x lat tylko NGK i
    nigdy nic mi nie padlo przed czasem. A sprzety rozniaste. Ale ja to gupi
    jestem, a gupi to ma szczescie, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-03-06 12:54:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> [...]
    > preclach ze NGK zle to znaczy ze zle i padaja. Ja od x lat tylko NGK i
    > nigdy nic mi nie padlo przed czasem. A sprzety rozniaste. Ale ja to gupi

    Dbasz to masz...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-03-07 08:31:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

> [...]
    > preclach ze NGK zle to znaczy ze zle i padaja. Ja od x lat tylko NGK i
    > nigdy nic mi nie padlo przed czasem. A sprzety rozniaste. Ale ja to gupi

    A mi padły dwa razy Denso, a NGK działają jak działały.
    Znaczy kto tu jest głupi? Ja, że sprawdziłem Denso czy Ty, że nie
    sprawdziłeś?

    Ale mówimy tylko o oryginalnych wyrobach. Skoro są ludzie wierzący, że coś
    może być nagle tańsze o 1/3 - to jest ktoś skłonny im to dostarczyć. Coś jak
    Sennheisery ze złotą wtyczką.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 20. Data: 2009-03-07 08:32:29
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Dbasz to masz...

    Ale ze co? No nie mow, ze swiece trzeba wymieniac? Jakem kupil Sikorke
    10 lat temu, to caly czas mam NGK (te same) i nic sie nie dzieje :)
    4 lata temu kupilem nowe swiece z okazji wyjazdu na wschod ale jakos nie
    mialem sumienia ich uzywac - takie ladne sa i blyszczace i wogle...
    :)