  • 1. Data: 2009-03-04 22:47:25
    Temat: sprowadzenie z Francji
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Czy ktos ostatnio przerabiał temat?
    Interesuje mnie jeden zapis w ichniejszym dowodzie rejestracyjnym.

    motocykl kupiony w komisie bezposrednio przez docelowego uzytkownika w
    Polsce

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 2. Data: 2009-03-05 08:40:28
    Temat: Re: sprowadzenie z Francji
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Easy <e...@o...nospam.org> napisał(a):

    > Czy ktos ostatnio przerabiał temat?

    tak, w pazdzierniku,

    przetlumaczylem dowod (placi sie za strony), umowe spisalem sobie po polsku,
    zrobilem przeglad, i do US, pozniej do WK

    pawel ACE
    ST i TT

  • 3. Data: 2009-03-05 08:41:06
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2009-03-05 08:41:31
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 5. Data: 2009-03-05 09:10:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Easy wrote:
    > Czy ktos ostatnio przerabiał temat?
    > Interesuje mnie jeden zapis w ichniejszym dowodzie rejestracyjnym.
    >
    > motocykl kupiony w komisie bezposrednio przez docelowego uzytkownika w
    > Polsce

    ja sprowadzam auta z francji - pytaj, moze podpowiem.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-03-09 13:42:01
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <i...@...pl> napisał w wiadomości

    > ja sprowadzam auta z francji - pytaj, moze podpowiem.

    podasz maila?

  • 7. Data: 2009-03-09 14:45:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Easy wrote: