    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świecące diody IR w kamerze...?
    Date: Fri, 20 Jan 2012 15:19:13 +0100

    > Robiłem kiedyś próby, w bunkrach MRU, c.a. 20 metrów pod powierzchnią, jak
    > już ciemno nazewnątrz było, a nawet w jasny dzień do "mojego" miejsca nie
    > docierało ani trochę światła. Trzymałem rękę przed oczami, bardzo słabiutko,
    > ale widziałem zarys swoich palców, także jak się zginają. Ktoś jeszcze z grupy
    > potwierdził, że tak ma.

    Ciekawe. Ale ja bym tu stawiał na inne zjawisko niż widzenie IR (bo wydaje mi
    się, że to które emitujemy chyba jest zbyt "głębokie").
    No, ale alternatywna koncepcja jest nie nadająca się na tą grupę :)
    Jeśli jednak kolega tak rzeczywiście ma, to ja bym na miejscu kolegi sprawdził,
    czy np. podobnie nie widzi w ciemności
    roślin.