eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
  • Data: 2023-06-21 22:38:04
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2023 o 22:01, Myjk pisze:

    > No tak, bo przecież odkurzacz jest wartości (energetycznej produkcji)
    > samochodu. Nie ma to jak trafiona analogia!

    Po co dorabiasz jakąś ideologię? Pytanie było o zasadność posiadania
    urządzenia, które przez większość czasu jest nieużywane.

    > Masz coś z głową czy z penisem że nie rozumiesz różnicy między potrzebą
    > przemieszczania się a potrzebą posiadania? Otóż potrzeba przemieszczania
    > się nie wymusza posiadania środka transportu.

    Tak sobie można pierdolić mieszkając w mieście gdzie są autobusy,
    tramwaje i metro. U mnie nie ma komunikacji miejskiej, a do miasta
    wojewódzkiego o ile dojadę, autobusem, to po 15:00 nie mam szans wrócić.
    Do 1/2 wiosek w moim powiecie autobus nie dojeżdża/odjeżdża po 15:00, a
    do drugiej połowy nie dojeżdża w ogóle.

    > Jakbyś nie zrozumiał, aby
    > przemieścić się pociągiem albo samolotem nie trzeba mieć własnej lokomotywy
    > (czy tam elektrowozu) albo samolotu. Teraz to nawet roweru swojego nie
    > trzeba mieć, bo można sobie wynająć prawie na każdym rogu,

    A co stoi na przeszkodzie żeby wynajmować odkurzacz czy mikser?
    Próbowałeś już?

    > a jak mówi się o
    > ograniczeniu zużycia energii na rzecz produkcji samochodów, które same
    > przyjadą i same odjadą do kolejnego potrzebującego przemieszczenia się, to
    > nagle wielkie ajwaj i to smutne pierdzenie o inwigilacji i nadzorowaniu.

    Czyli ja mam się ograniczać, żeby ktoś inny mógł zanurkować do Titanica
    albo polecieć na stację kosmiczną czy Księżyc?

    > Tymczasem każdy kto raz usiadł do policzenia kosztów utrzymania samochodu
    > DZISIAJ doszedł do wniosku, że się tego samochodu posiadać nie opłaca i
    > lepiej jeździć taksówkami, a na dłuższe dystanse je wynajmować (tylko no
    > właśnie, to jest upierdliwe bo najmowane samochody same nie przyjeżdżają).

    Rozumiem, że już DZISIAJ przesiadłeś się na taryfy.