  • Data: 2010-03-02 19:23:04
    Temat: Re: Światło zastane - czy to aby nie łatwizna ?
    Od: luxcamera <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Ile Ty tych czasów potrzebujesz? Para się generalnie nie rusza, można
    > lecieć na 1/15

    To nie lalki z wosku tylko ludzie - jak mi ściany ostre wychodzą znaczy
    że czasy umiem utrzymać.
    Przy zaślubinach, komunii, przekazaniu znaku pokoju też się nie ruszają...?
    Jak młoda ociera łzy ukradkiem, jak podają rękę księdzu na koniec, jak
    podpisują papiery, to też ani drgną...?
    Czy ja o czymś nie wiem?
    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.