  • Data: 2010-01-04 19:38:34
    Temat: Re: Światło widzialne
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Jan., 14:21, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Yeessss...
    > Dominik zadał pytanie, które zrozumieli dobrze wszyscy - oprócz XXYY.
    > Jak wybrnąć z tej kłopotliwej sytuacji?
    >
    > Odpowiedź jest natychmiastowa:
    >
    > Dominik zadał złe pytanie! Wszyscy, którzy mimo to zrozumieli go dobrze,
    > w istocie zrozumieli niewłaściwie - źle! Jedyny XXYY który zrozumiał źle,
    > zrozumiał naprawdę dobrze!
    >
    > I nikt mnie nie przekona, że białe jest białe!
    >
    > --

    ho . ho . hooo

    ales sie zagalopowal.

    a gdzie ja pisze ze zrozumialem dobrze lub zle ?
    a gdzie ja pisze ze inni zrozumieli dobrze lub zle ?
    A gdzie ja rozstrzyglem co jest dobre a co zle?

    Ja tylko napisalem ,ze przeczytalem pytanie i je zrozumialem dokladnie
    tak jak napisal Dominik.
    W tym watku nie snulem domyslow co mogl miec Dominik na mysli.

    W tym watku wyrazilem zdziwienie , ktorego konsekwencja bylo pytanie o
    sens stosowania filtra IR nakrecanego na obiektyw , gdyz takiego fitra
    poszukiwal Dominik.

    Czy uwazasz ze pytanie o sens stosowania filtra IR nakrecanego na
    obiektyw jest pozbawione sensu , skoro filtr IR przewidziany jest
    przed matryca?