  • 11. Data: 2010-04-09 12:03:48
    Temat: Re: Światła mijania
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hpmr61$jdb$1@inews.gazeta.pl...
    > Nawet jak uchwalą, że nie trzeba, to i tak będę jeździł na światłach
    > mijania zawsze.

    Jak będzie zakaz to taki rympał będziesz świecił. Oczywiście trzeba będzie w
    tej materii resocjalizować policję(światła to ich kalekie dziecko) i to moze
    potrwać, ale na pewno będziesz łamał prawo.
    neelix

  • 12. Data: 2010-04-09 12:05:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też wolę zostać zauważony (w pozytywnym znaczeniu tego słowa) :)

    Przez ślepego, który nie powinien jeździć?

    > A jak ktoś nie ma pomysłu na SENSOWNE wypromowanie się w polityce, to
    > chwyta się każdej brzytwy (makabryczny widok...)

    Przecież PiS było przeciw, chociaż uważam, że przespali, że zbagatelizowali
    zagrożenie.
    neelix

  • 13. Data: 2010-04-09 12:06:47
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    neelix pisze:

    > A jakie będą teraz wybory?????

    Prezydenckie!!!!!!!!!!111jedenjeden

    Pozdr od grupy trzymającej Shift+1 dla trzymających Shift+/
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-04-09 12:09:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nie! Bo to nie jest zgodne z przepisami ruchu drogowego. Natomiast wiem
    > jaka jest różnica w szybkości zauważenia kogoś kto ma światła, lub ich nie
    > ma. Jesli nie wprowadzą zakazu używania świateł mijania w dzień w dobrych
    > warunkach pogodowych, to będę używał.

    I dlatego dam odpowiedni sygnał swojemu poslowi, by zwrócili szczególną
    uwagę na konieczność ewidentnego zakazu poza tym co dopuszczalne, bo będzie
    taki burdel jak poprzednio. Nadal pojazdy uprzywilejowane i motocykle będą
    przez oszołomów światłomaniaków upośledzane i dyskwalifikowane.
    neelix

  • 15. Data: 2010-04-09 12:14:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik ""<heRsk>"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
    On Fri, 9 Apr 2010 11:48:17 +0200, "Katanka" <k...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    > Jesli
    > nie wprowadzą zakazu używania świateł mijania w dzień w dobrych warunkach

    czyli ty bedziesz decydowac, a nie jakis urzednik. i o to chodzi.
    HeSk

    Nie o to chodzi. Wszyscy mają zachowywać się jednakowo. Jak pada deszcz
    wszyscy powinni włączać, a jak nie pada wyłączać. Czy kierowcy jeżdżą w
    dzień na drogowych? Owszem zdarzają się takie chore przypadki, ale nie ma
    ich więcej niż przypadków braku świateł. Konieczny jest ewidentny zakaz
    nadużywania, również w kwestii p-mgłowych, bo też są nadużywane.
    neelix

  • 16. Data: 2010-04-09 12:16:57
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    neelix wrote:
> [...]
    > będzie w tej materii resocjalizować policję(światła to ich kalekie
    > dziecko) i to moze potrwać, ale na pewno będziesz łamał prawo.

    Jesli zakażą używać, to się dostosuję, trudno ... Ale mnie to wkurwia, najpierw
    nie było, potem było tylko trochę, teraz całkiem i znowu ma być tylko trochę.
    Mogliby się zdecydować.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 17. Data: 2010-04-09 12:48:40
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-09 12:05, nefelin pisze:

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hpmrn8$km8$1@inews.gazeta.pl...

    > Przez ślepego, który nie powinien jeździć?
    Rozumiem - jak skończysz 35 lat, to dobrowolnie zrzekniesz się Prawa
    Jazdy, a po 45 urodzinach udasz się (jako całkowicie nieprzydatny wrak
    ludzki) prosto do Bacując-u?

    > Przecież PiS było przeciw, chociaż uważam, że przespali, że
    > zbagatelizowali zagrożenie.
    Jak Prezes nauczy się obserwować świat oraz ruch na drodze inaczej niż z
    tylnego siedzenia limuzyny, to może zmieni zdanie...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 18. Data: 2010-04-09 12:52:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jesli zakażą używać, to się dostosuję, trudno ... Ale mnie to wkurwia,
    > najpierw nie było, potem było tylko trochę, teraz całkiem i znowu ma być
    > tylko trochę. Mogliby się zdecydować.

    Gdyby policja egzekwowała prawo zamiast siedzieć z suszarkami w krzakach to
    nakaz nie byłby potrzebny. Wystarczyło nie pozwalać na nadużywanie, karać za
    brak kiedy potrzebne i kierowcy szybko nauczyliby się oceny warunków i
    prostej czynności włączania. Gdyby ktoś włączył 0,5-1 h przed zmierzchem i
    wyłączył 0,5-1h po świcie nie byłoby problemu. Byle tylko nie świecił jak
    dureń kiedy są zbędne.
    neelix

  • 19. Data: 2010-04-09 12:53:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Prezydenckie!!!!!!!!!!111jedenjeden
    > Pozdr od grupy trzymającej Shift+1 dla trzymających Shift+/

    Brak wpływu świateł lub ich braku na te wybory. :-)
    neelix

  • 20. Data: 2010-04-09 12:55:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    neelix pisze:

    > Przez ślepego, który nie powinien jeździć?

    Owszem...