eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: Światła drogowe w dzień - inaczej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ivam" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Date: Fri, 20 Jul 2012 22:03:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jucdja$en3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ju79bv$v75$1@news.task.gda.pl> <ju7eot$keg$1@node2.news.atman.pl>
    <ju8b37$hi4$1@inews.gazeta.pl> <ju8c0t$uvu$1@news.task.gda.pl>
    <ju9niv$fer$1@inews.gazeta.pl> <jucaqn$2s9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-66-243.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1342814634 15075 77.254.66.243 (20 Jul 2012 20:03:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jul 2012 20:03:54 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jucaqn$2s9$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-User: mavi_121
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657525
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jucaqn$2s9$...@i...gazeta.pl...
    > jakiej głupoty?

    Dwa rozne odblysniki, dwie rozne zarowki, jedna h1 i jedna h4. Z czego ta
    pierwsza to swiatla mijania, a druga - drogowe. Z h4 pracuje tylko jedno
    wlokno.

    A co do:

    > nadmiar raczej nei idzie w gwizdek - alternator wytwarza tyle na ile jest
    > zapotrzebowanie. Po prostu nie pracuje na pełnej mocy

    Przeczytaj jeszcze raz post AZ'ta - dosc fajnie wytlumaczyl co i jak.
    "Alternator" na stalym magnesie, pracuje we fazerze (i wielu innych
    motocyklach) caly czas na pelna moc przy danych obrotach. Nadmiar mocy idzie
    w cieplo na regulatorze napiecia i nie ma mozliwosci regulacji pradu
    wychodzacego z "alternatora".

    Zatem najlepiej jesli sie nie ogranicza niepotrzebnie zuzycia pradu.

    W niektorych maszynach (np. ZZR czy stare Gixery) jest normalny alternator z
    elektromagnesami i tam regulator kontroluje ilosc pradu wzbudzenia
    elektromagnesow.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: