  • Data: 2012-07-20 22:29:55
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jucdja$en3

    > Dwa rozne odblysniki, dwie rozne zarowki, jedna h1 i jedna h4. Z czego ta
    > pierwsza to swiatla mijania, a druga - drogowe. Z h4 pracuje tylko jedno
    > wlokno.

    Aha. To rzeczywiscie mozna spróbować odpalić włókno mijania w H4 - ale nie
    ma gwarancji ze bedzie świecić dobrze jako mijania, bo odblask pewnie
    dostosowany do drogowego. Chyba ze odblask dwufunkcyjny tylko podłączenia
    nie ma np ze wzgledu na homologacje czy cos

    > Przeczytaj jeszcze raz post AZ'ta - dosc fajnie wytlumaczyl co i jak.
    > "Alternator" na stalym magnesie, pracuje we fazerze (i wielu innych

    Przeczytalem własnie po tym jak napisałem. W sumie to nie przypuszczałem ze
    tak prymitywne , zacofane rozzwiazania moga byc w sprzetach z 2000r.

    W skuterku 125ccm mam normalnie altek 340W i nie sądze by zabierał non stop
    taką moc z silnika. to by było idiotyczne.