eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: Światła drogowe w dzień - inaczej
  • Data: 2012-07-20 22:03:50
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jucaqn$2s9$...@i...gazeta.pl...
    > jakiej głupoty?

    Dwa rozne odblysniki, dwie rozne zarowki, jedna h1 i jedna h4. Z czego ta
    pierwsza to swiatla mijania, a druga - drogowe. Z h4 pracuje tylko jedno
    wlokno.

    A co do:

    > nadmiar raczej nei idzie w gwizdek - alternator wytwarza tyle na ile jest
    > zapotrzebowanie. Po prostu nie pracuje na pełnej mocy

    Przeczytaj jeszcze raz post AZ'ta - dosc fajnie wytlumaczyl co i jak.
    "Alternator" na stalym magnesie, pracuje we fazerze (i wielu innych
    motocyklach) caly czas na pelna moc przy danych obrotach. Nadmiar mocy idzie
    w cieplo na regulatorze napiecia i nie ma mozliwosci regulacji pradu
    wychodzacego z "alternatora".

    Zatem najlepiej jesli sie nie ogranicza niepotrzebnie zuzycia pradu.

    W niektorych maszynach (np. ZZR czy stare Gixery) jest normalny alternator z
    elektromagnesami i tam regulator kontroluje ilosc pradu wzbudzenia
    elektromagnesow.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: