eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚwiatła drogowe w dzień - inaczejRe: ?wiat?a drogowe w dzie? - inaczej
  • Data: 2012-07-20 23:53:38
    Temat: Re: ?wiat?a drogowe w dzie? - inaczej
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-07-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    >> Ale alternator i regulator napiecia te same co u mnie (kwadraciak), czyli
    >> nadmiar pradu idzie w gwizdek. Jak ten gwizdek nie da rady, to czeka Cie
    >
    > nadmiar raczej nei idzie w gwizdek - alternator wytwarza tyle na ile jest
    > zapotrzebowanie. Po prostu nie pracuje na pe?nej mocy
    >
    Niestety jednak tak jest. W normalnym alternatorze masz wirnik wzbudzany
    napieciem z instalacji, w "motocyklowym" sa stale magnesy wiec produkowana
    moc jest jedynie zalezna od obrotow, a nadmiar trzeba puscic w powietrze
    na regulatorze.

    Na szybko: http://www.czesci-moto.pl/k115,elektryka-regulatory-
    napiecia.html
    nawet masz opis:
    "Nowy regulator napięcia do odprowadzania nadmiaru prądu z instalacji."

    Po to maja wlasnie uzebrowanie, czesto montuje sie je gdzies z przodu, zeby
    mialy wystarczajace chlodzenie.

    W zwyklym alternatorze masz regulowany prad wzbudzenia wirnika i jest
    produkowane tyle mocy ile aktualnie jest potrzebne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: