  • Data: 2009-12-09 07:28:58
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Ditron <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 00:51, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Nie rozumiem, naprawdę. Co z tego że stacje są wszędzie, jak nie trzeba
    > przecież tankować codziennie? I w jaki sposób z tego, że w mieście stacje
    > są wszędzie wynika, że tankowanie do pełna i płacenie kartą są bez sensu?
    Stacje sa wszedzie wiec nie musze sie zastanawiac kiedy skonczy mi sie
    paliwo
    i ze nie bede mial gdzie zatankowac wobec czego nie musze obserwowac
    licznika.
    Placenie karta wszedzie gdzie sie da (np. na stacji) bywa upierdliwe
    glownie dla stojacych za mna w kolejce.
    A jak sie karta nie placi to wygodniej jest zatankowac w zaokrogleniu
    do 10.

    > Jaki jest w ogóle sens tankowania motocyklem nie do pełna? Zwłaszcza, że
    > pozwala to na przykład tankować raz na tydzień dni zamiast codziennie
    > trochę?
    Tankuje jak mi wygodnie na jednej stacji do pelna, na innej (drozszej)
    za 20/30 zl
    Podobnie jak z samochodem - jestem na taniej stacji wale do pelna a
    jak mam malo paliwa
    a w poblizu jest drozsza stacja to tankuje za mniejsza, zaokraglona do
    10 kwote.
    Poza tym wole placic gotowka, a jak jej nie mam to dopiero karta.
    Tak robie a jak Ty wolisz postepowac inaczej to twoja sprawa, ja nie
    mowie ze jedno ma sens a drugie nie.

    Jak jade gdzies dalej to tankuje tyle zeby starczylo mi paliwa
    (najlepiej tam i z powrotem).
    Jak mam zamiar jezdzic codziennie przez tydzien to pojade na tansza
    stacje zalac bak do pelna lub prawie pelna.
    Nie mam w zwyczaju korzystac z licznika dziennego jako wskaznika
    paliwa.
    Wole go uzywac do mierzenia dystansu przejechanej trasy. Zreszta do
    tego chyba on tam jest.