  • Data: 2009-12-09 20:34:43
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Ditron <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 15:03, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > Wsiadam na motor, moge jezdzic ile chce.
    > Nie spojrze na licznik w trasie ani razu, moze raz. Nic nie bede
    > przeliczal, ani sie nie bede zastanawial.
    > Dochodzi do dnia, kiedy rano mam na liczniku 94 mile. Zapamietuje,
    > zeby po pracy pojechac na stacje. Zdarza sie ze zapomne, zdarza sie,
    > ze spale do konca - mam rezerwe, przekrecam na rezerwe, jade na stacje
    > pod domem.
    A u mnie wyglada to tak:
    Wsiadam na motor, moge jezdzic ile chce, nie spojrze na licznik ani
    razu.
    Dochodzi do dnia, kiedy rano mam na liczniku 176 mil a moze 167.
    (Ale tego nie wiem bo przecież nie patrzę na licznik.)
    Nie zapamietuje zeby po pracy pojechac na stacje.
    Czuje ze mam mula, przekrecam na rezerwe, jade na stacje ( najlepiej
    te tansza :)

    > Nie oszukujmy
    > sie - coraz wiecej osob bedzie placic karta, bedzie powstawalo wiecej
    > dystrybutorow, gdzie za paliwo zaplacisz samodzielnie sam, karta,
    > uzywaja maszynki wbudowanej w pompe.
    Znam takie stacje NesteA24 - bywa ze sa to jedne z tych tanszych i na
    nich wowczas place karta
    ale tu Cie mam bo na tych stacjach tankuje sie za zdeklarowana kwote a
    nie do pelna :))

    > Tutaj moge sie domyslac ze chodzi o kontrole nad pieniedzmi.
    Nie. Chodzi o to ze jest szybciej i nie musze rozbierac kasku i
    kominiarku

    > po kazdym tankowaniu odnotowuje to w Excelu.
    powaga? wez nie rozsmieszaj... :))

    > wierze, ze dla Ciebie Twoj sposob tez jest wygodny.
    jasne ze wygodny, do tego od paru lat nie zdarzylo mi sie pchac
    motocykla
    (pomijam zdechle aku)

    > Dzienny licznik jest po to, zebys wiedzial ile juz przejechales km od
    > ostatniego resetowania. Moim zdaniem uzycie tej wartosci jako
    > wyznacznika ile jeszcze mozna przejechac do kolejnego tankowania jest
    > rowne uzyciu tej wartosci do wyliczenia ile jeszcze Ci zostalo do mety
    > danego dnia.
    tzn. ze spimy na stacjach benzynowych czy co?

    ...nie, nie tlumacz juz zakumalem :]