  • Data: 2009-12-09 13:48:36
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > natomiast uzytkujac po miescie mam swiadomosc kiedy trzeba
    > zatankowac,
    > np przejezdzajac obok tanszej stacji (i nie patrze na licznik)
    > p.s. a jak zapomnisz wyzerowac przy tankowaniu to co wtedy???
    > sa problemy czy jedziesz na stacje ponownie naprawic swoj blad?

    Hahahaha, no tak, 5 groszy na litrze, TRZEBA ZAOSZCZEDZIC. Sorry, ale
    tankowanie, bo jest TANIEJ mnie ROZPIERDALA (uzywam wulgaryzmow i
    capslocka nie konkretnie w Twoim kierunku, tylko w kierunku tak
    choergo myslenia). Niech to bedzie i 10 groszy i niech wejdzie 15
    litrow = 1zl50gr oszczednosci. Poziom lansu WZRASTA.

    Jesli zapomne wyzerowac, to zazwyczaj zorientuje sie w ciagu kolejnych
    20 mil, zeruje i pamietam, ze musze zatankowac wczesniej.

    > o czym ty do mnie rozmawiasz ?
    > glowa Cie nie boli ?

    Myslalem, ze mowiac 'mozna i tak probowac' wyrazasz swoja pogarde dla
    takiego postepowania, sorry jesli zle odczytalem.

    > i po co tak czesto tankujesz ?

    Bo nie wiem ile bedzie do nastepnej stacji benzynowej, a im dalej od
    cywilizacji, tym wieksza szansa, ze kolejna stacja na autostradzie
    bedzie dopiero za 40 mil.

    > Dla mnie bardziej mija się z celem rozmienianie pieniedzy na drobne
    > niz tankowanie do niepełna

    Jak ktos wspomnial - karta karta karta. W domu, czy za granica,
    wychodzi owszem drozej, ale jaka wygoda. Gotowka nie placilem za
    paliwo w swoim kraju od... 2 lat?

    Marcepan