  • Data: 2009-12-09 20:05:49
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Ditron <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 14:48, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > Hahahaha, no tak, 5 groszy na litrze...
    > choergo myslenia). Niech to bedzie i 10 groszy i niech wejdzie 15
    > litrow = 1zl50gr oszczednosci. Poziom lansu WZRASTA.
    jaki poziom lansu? Po prostu lepiej na tym wychodze. Paliwo tansze
    bywa o 20-30 gr.
    Nie sa to duze oszczednosci ale pare stowek rocznie skapnie za auto
    +motor.

    > Myslalem, ze mowiac 'mozna i tak probowac' wyrazasz swoja pogarde dla
    > takiego postepowania, sorry jesli zle odczytalem.
    zle odczytales, sposob jest dobry jak ktos ma problemy z polapaniem
    sie ile jest paliwa w baku

    > Bo nie wiem ile bedzie do nastepnej stacji benzynowej, a im dalej od
    > cywilizacji, tym wieksza szansa, ze kolejna stacja na autostradzie
    > bedzie dopiero za 40 mil.
    ja mam 18 litrow w zbiorniku, zanim to spale to juz dobrze wiem ze
    czas rozprostowac kosci i zalac na nowo

    > Jak ktos wspomnial - karta karta karta. W domu, czy za granica,
    ja tam wchodze w kasku i w kominiarce, rzucam kase na stol i nara
    chyba ze ktos przede mna robi kolejke placac karta ;)

    > wychodzi owszem drozej, ale jaka wygoda. Gotowka nie placilem za
    > paliwo w swoim kraju od... 2 lat?
    dla mnie to wygodniej jest tak jak napisalem wyzej