eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwaRe: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!d10g2000yqh.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: "f...@g...com" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Date: Tue, 8 Dec 2009 07:51:13 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <9...@d...googlegroups.com>
    References: <hfl0nf$dov$1@inews.gazeta.pl> <hfl1a9$76p$1@news.onet.pl>
    <hfl1e4$fkb$1@inews.gazeta.pl> <hfl1g9$76p$2@news.onet.pl>
    <hfl2k9$jkq$1@inews.gazeta.pl> <hfl3ll$cuf$1@news.onet.pl>
    <hfl43h$og2$1@inews.gazeta.pl> <hfl4et$2f7$4@news.onet.pl>
    <c...@r...googlegroups.com>
    <hfli0i$2f7$6@news.onet.pl>
    <8...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.211.83.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1260287473 19806 127.0.0.1 (8 Dec 2009 15:51:13 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Dec 2009 15:51:13 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d10g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=82.211.83.9;
    posting-account=a3nAXgoAAADwFt-dXSajqk6GWRMmCek-
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; MS-RTC LM 8;
    InfoPath.2),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:614958
    [ ukryj nagłówki ]

    > nie wiedzialem ze day trip do tego sluzy...
    > poza tym nie kazde tankowanie jest pelne
    > ale ok - mozna i tak probowac
    > troche gorzej jak licznik jest w milach ;)

    No to juz wiesz. Serio. Jezdze Hornetem i patrze na dzienny licznik i
    nie mam zadnego problemu.

    Po drugie - przy tak malych zbiornikach (Hornet podobnie - 12 czy tam
    14 litrow) tankowanie nie do pelna mija sie z celem.

    Po trzecie - nie tak probowac, tylko tak jest

    Po czwarte - czesto bak wystarcza na tydzien / dwa (jazda miejska) a
    moto lubi wypic w zaleznosci od wychylenia jednej ze wskazowek na
    zegarach. Nie zliczam ile razy wychylila sie bardziej, niz mniej.

    Po piate - licznik w milach niczego nie zmienia. Przeliczasz km na
    mile RAZ i pozniej juz wypatrujesz tej nowej wartosci. Nie przeliczasz
    za kazdym razem.

    Reasumujac: Hornet zrobi 100 mil pilujac go 50% czasu, jezdzac po
    miescie, przed rezerwa. Prawdopodobnie zrobi 140 mil nie pilujac go /
    na trasie. Tankuje przy 100 i problem z glowy. Jadac w dalsza podroz
    patrze ile mil jest do nastepnej stacji na drogowskazie, dodaje do
    aktualnego przebiegu i wiem co robic. Naprawde, probujesz ironia
    zamaskowac mega zagadnienie tam, gdzie go nie ma.

    Marcepan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: