  • 21. Data: 2017-03-22 08:54:30
    Temat: Re: Superstrady we Włoszech
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.03.2017 08:43, l...@g...com wrote:

    > Adriatyk na wysokości Ancony, Porto Recanati - super żwirek zamiast piachu i ekstra
    woda :-)

    Dokłądnie to samo chciałem napisać. Dla miłośników płaskości jak znalazł.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-03-22 17:02:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2017 o 08:39, l...@g...com pisze:

    > Namiot czy bungalow?

    Bungalow i mobile home - to co w booking mieli w dobrej cenie....

    > Z Prima Porta do cała wyprawa do Rzymu (zwłaszcza taką gromadką).

    No właśnie.

    > Nie wiem jaki masz budżet, ale przelicz sobie stratę czasu na dojazd razy
    osobo/godzina i być może jakiś motel/hotel bliżej metra per saldo wyjdzie taniej ;-)

    Nie sądzę, różnice były spore, rzędu 100% ceny noclegu.

    > Chyba, że zatrzymasz się na kempingu i dwa razy wykonasz manewr z parkingiem
    Carrefoura ;-)

    Ja tylko jeden dzień w Rzymie planuję.
    Dwa noclegi, przy czym jeden PRZED Rzymem, a drugi PO.

    > Będzie jakieś pół godzinki samochodem (chyba, że władujesz się w poranne korki...)

    W niedzielę też są?
    A właśnie - czy w niedzielę są jakieś luźniejsze godziny w okolicach
    Watykanu?
    Nie chciałbym się cisnąć razem z tłumami.

    tutaj http://www.romapass.it/p.aspx?l=it&tid=2

    bardziej przystępnie cenowo ;-)

    > Lepsze plaże nad Adriatykiem ;-)

    Zależy co kto lubi - po tej stronie byłem już chyba z 6 razy, od
    Bibione, przez Ravennę i Riccione, aż po koniec buta prawie.
    Czas na drugą.

  • 23. Data: 2017-03-22 17:06:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2017 o 08:43, l...@g...com pisze:

    > Adriatyk na wysokości Ancony, Porto Recanati - super żwirek zamiast piachu

    Żwirku też nie lubię - ostatecznie w Chorwacji mogę go strawić.
    Ciekaw jestem za to plaży w Vadzie, podobno kolory super.

  • 24. Data: 2017-03-22 18:45:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 17:02 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Zależy co kto lubi - po tej stronie byłem już chyba z 6 razy, od
    > Bibione, przez Ravennę i Riccione, aż po koniec buta prawie.
    > Czas na drugą.

    Spróbuj Hiszpanię - ja odkąd 7 lat temu przerzuciłem się na Hiszpanię nie
    mam jej dość. Włochy objechałem autem dookoła ze 2 razy (łącznie z
    Sycylią) - Hiszpania oferuje więcej za sporo mniej :-)

    TG

  • 25. Data: 2017-03-22 18:53:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Spróbuj Hiszpanię - ja odkąd 7 lat temu przerzuciłem się na Hiszpanię
    >nie mam jej dość. Włochy objechałem autem dookoła ze 2 razy (łącznie
    >z Sycylią) - Hiszpania oferuje więcej za sporo mniej :-)

    Ma jedna wade - lepiej tam poleciec :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-03-22 19:05:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 18:53 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ma jedna wade - lepiej tam poleciec :-)

    To nie wada - to zaleta :-)

    Autem też nie ma problemu, raptem jakieś 3,5k km z Wawy na dalekie
    południe (Costa del Sol).
    Toż to raptem 2 dni drogi (ze spaniem w hotelu) z pięknymi widokami za
    oknem :-) (ćwiczyłem wielokrotnie).

    Nawet jadąc autem tak daleko (zazwyczaj jadę trochę bliżej - 3kkm) za te
    same pieniądze otrzymuje się sporo więcej niż we Włoszech, przy
    zdecydowanie mniejszym tłoku w sezonie.

    TG

  • 27. Data: 2017-03-22 19:15:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    >To nie wada - to zaleta :-)

    Czasem tak - po co jechac caly dzien do Wloch, skoro w Hiszpanii mozna
    byc za 4h :-)

    >Autem też nie ma problemu, raptem jakieś 3,5k km z Wawy na dalekie
    >południe (Costa del Sol).
    >Toż to raptem 2 dni drogi (ze spaniem w hotelu)

    2 dni w jedna, 2 dni w druga i urlop sie kurczy :-)
    Porfel tez.

    >z pięknymi widokami za oknem :-) (ćwiczyłem wielokrotnie).

    na ekrany przy autostradach :-)

    J.

  • 28. Data: 2017-03-22 19:22:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2017 o 18:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Spróbuj Hiszpanię - ja odkąd 7 lat temu przerzuciłem się na Hiszpanię
    > nie mam jej dość. Włochy objechałem autem dookoła ze 2 razy (łącznie z
    > Sycylią) - Hiszpania oferuje więcej za sporo mniej :-)

    Zależy co kto lubi - jak dla mnie Hiszpania jest za daleko żeby gra była
    warta świeczki.
    Już wolę Bałkany, zwłaszcza Grecję czy Albanię, przynajmniej taniej jest.

    Hiszpania jest ok, ale samolotem, a wtedy albo dopłacasz za samochód,
    albo się kisisz w jednym miejscu.
    No i zawsze pozostaje świadomość że np. na Kretę, gdzie plaże i woda
    ładniejsze, leci się tak samo długo, ale zazwyczaj taniej.

  • 29. Data: 2017-03-22 19:24:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2017 o 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > To nie wada - to zaleta :-)

    Samolotem na wakacje to latam zimą.
    Jakbym miał jeszcze latem - to po co mi samochód i ta grupa? ;-)

    W zeszłym rok tak zrobiłem latem, nawet 2 razy, no i brakowało mi
    podróży po prostu.

> [...]
    > oknem :-) (ćwiczyłem wielokrotnie).
    >
    > Nawet jadąc autem tak daleko (zazwyczaj jadę trochę bliżej - 3kkm)

    3 kkm - nie ma takiej opcji, nawet podczas podróży do Francji przeważnie
    wychodziło bliżej 5 kkm niż 3.

  • 30. Data: 2017-03-22 19:32:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 19:15 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > 2 dni w jedna, 2 dni w druga i urlop sie kurczy :-)
    > Porfel tez.

    Na południe Włoch też wypadało by jechać 2 dni (ponad 2k kkm).
    To już lepiej się parę godzin więcej "przemęczyć" i pojechać do ES.

    W Hiszpanii większość "atrakcji" za które we Włoszech trzeba sporo płacić
    jest darmowa.
    Paliwo też sporo tańsze, nie mówiąc o cenach w sklepach czy restauracjach.

    > na ekrany przy autostradach :-)

    W Hiszpanii ekranów mało - przy AP7/A7 (trasa na południe) chyba wcale.
    Gdzieś od Walencji zaczynają się za to krajobrazy wyjęte z starych
    westernów z przebijającym się lazurowym morzem.
    Jedyna trauma po trasie to byle jakie Niemcy, ale to raptem 800km :-)

    TG