  • 1. Data: 2017-03-11 13:58:28
    Temat: dla tych co nie lubią policji
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Komendant posterunku policji wjechał prosto pod pociąg.

    http://tinyurl.com/zudtebs

    --
    Piter

    mind the train

  • 2. Data: 2017-03-11 17:14:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli to ten sam wypadek o ktorym mowili wczoraj w jakis wiadomosciach to dziennikarz
    jest kretynem. Powiedzial ze ustalili ze radiowoz nie byl uprzwilejowany. Gdyby nie
    tragicznosc sytucji to bylo by to smieszne.

  • 3. Data: 2017-03-11 19:04:37
    Temat: Re: dla tych co nie lubią policji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jesli to ten sam wypadek o ktorym mowili wczoraj w jakis wiadomosciach to
    dziennikarz jest kretynem. Powiedzial ze ustalili ze radiowoz nie byl uprzwilejowany.
    Gdyby nie tragicznosc sytucji to bylo by to smieszne.

    No skoro miałby bomby i gwizdki, to przez analogię...

    Dobra - masz rację, nie ma się co śmiać - w końcu zginął człowiek.

    Shrek

  • 4. Data: 2017-03-11 19:53:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Mar 2017 12:58:28 GMT, PiteR napisał(a):

    > Komendant posterunku policji wjechał prosto pod pociąg.

    To też przejaw arogancji władzy. Kto mi, komendantowi, podskoczy? :)
    Należało mu się i nawet nie powinni po nim dostać renty.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-03-13 10:12:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jesli to ten sam wypadek o ktorym mowili wczoraj w jakis
    >wiadomosciach to dziennikarz jest kretynem.
    >Powiedzial ze ustalili ze radiowoz nie byl uprzwilejowany.
    >Gdyby nie tragicznosc sytucji to bylo by to smieszne.

    No wiesz, gdy jechal na sygnalach, tzn ze mial pilne zadanie i mysl o
    tym, ze moze przejechac przed pociagiem bylaby uzasadniona.
    Bez uprzywilejowania to komendant powinien poczekac jak kazdy inny
    kierowca.

    J.

  • 6. Data: 2017-03-13 10:29:48
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To też przejaw arogancji władzy. Kto mi, komendantowi, podskoczy? :)
    > Należało mu się i nawet nie powinni po nim dostać renty.
> [...]

    Dokladnie, arogancja w najczystszej postaci. Wladzy w polsce to juz zupelnie
    wali w dekiel. Czuja sie tak bezkarni (sedziowie, prokuratorzy, policja) ze
    za nic maja wszelkie przepisy i prawo. To frajerzy sa od przestrzegania
    prawa. Ten gliniarz, ktory notabene powinien swiecic przykladem, powinien
    dostac nagrode Darwina, bo nie dosc ze z pelna premedytacja zlamal
    podstawowe przepisy to jeszcze nie upewnil sie ze nic nie jedzie. Po prostu
    brak slow.

  • 7. Data: 2017-03-13 10:56:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zupelnie wali w dekiel. Czuja sie tak bezkarni (sedziowie,
    >prokuratorzy, policja) ze za nic maja wszelkie przepisy i prawo. To

    Ale zwyklym ludziom tez sie zdarza.
    Wiec tu akurat arogancja nie odbiega zbytnio od ogolnej :-)

    >Ten gliniarz, ktory notabene powinien swiecic przykladem, powinien
    >dostac nagrode Darwina, bo nie dosc ze z pelna premedytacja zlamal

    Jak komendant, to pewnie juz ma dzieci.
    A dzieci byc moze wychowane w atmosferze "nam nikt nie podskoczy" :-(

    >podstawowe przepisy to jeszcze nie upewnil sie ze nic nie jedzie.

    Teraz szybkie sa pociagi :-)

    I nie wiem czy jeszcze trabia ...

    J.

  • 8. Data: 2017-03-13 11:11:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Mar 2017 10:56:59 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale zwyklym ludziom tez sie zdarza.

    Prawda. Ale to już z czystej głupoty.
    Policz ile mamy komendantów policji i ilu zwykłych kierowców. Potem
    policz ile zderzeń na przejeździe jest na jednego kierowcę i ile na
    jednego komendanta - wyjdzie ci zastraszająca różnica na niekorzyść
    komendantów :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-03-13 11:12:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Mar 2017 10:12:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > No wiesz, gdy jechal na sygnalach

    Już prędzej jechał narąbany. Jakoś w mediach cicho... Ukręcają łeb
    sprawie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-03-13 11:17:55
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Już prędzej jechał narąbany. Jakoś w mediach cicho... Ukręcają łeb
    > sprawie?

    Nie zdziwie sie jak maszynista przyzna sie do winy ;)