  • 11. Data: 2009-04-29 10:22:08
    Temat: Re: Supermoto wystawianie nogi
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-29 12:15:34 +0200, fv <f...@c...com> said:

    > Przecież by sobie kostki połamali przy trafieniu w ziemię...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=BneHbgaQr-0&feature=r
    elated

    Pewnie dlatego nie jeżdżą w trampkach...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 12. Data: 2009-04-29 10:24:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-29 12:15:34 +0200, fv <f...@c...com> said:

    > Przecież by sobie kostki połamali przy trafieniu w ziemię...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=BneHbgaQr-0&feature=r
    elated

    A jeszcze - 1'17"
    Może oglądaj najpierw to, co sam wysyłasz?

  • 13. Data: 2009-04-29 10:25:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 12:15:34 +0200) ktos podajacy sie za fv
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Y?

    Na motoGP tak nie robia, zamiast tego 'klasycznie' schodza na kolano. Ale
    widocznie SM wystawic noge jest wygodniej/lepiej z uwagi na nizsza mase o
    czym juz ktos napisal.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2009-04-29 10:27:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Apr 2009 12:21:08 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W supersportach cała konstrukcja siedzenie-kierownica-podnóżki jest
    > zbudowana wokół łatwego zwieszania się to z jednej, to z drugiej. W SM
    > - nie, one mają geny cross/enduro i z racji innego stylu jazdy, jest
    > inna pozycja, bardziej zbliżona do protoplastów. Zresztą przy pozycji
    > wiszącej ciężko byłoby wejsć w zakręt w stylu sado-maso - łamiąc
    > motocykl i na poślizgu tylnego koła.

    Dobra, teraz juz wszystko jasne. Dzieki za wyjasnienie.

  • 15. Data: 2009-04-29 11:33:56
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Normalnie to nie jest podpieranie, ale o tym już napisali koledzy.
    > Gdzieniegdzie widuje się gości jadących szurając butem po asfalcie, ale to
    > nie jest za zdrowe.

    No zwłaszcza jak nim zahaczy o podkłady kolejowe :P

    --
    OGONek~

  • 16. Data: 2009-04-29 12:24:47
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > U nas w Kraku jezdzi sie tez tak sportami. Kazdy zakret. A jak juz
    > prosta to lyyyycha! I koles zmienia adidaski dwa razy na sezon.

    nie tylko u Was w Krakau - ostatnio ta moda wchodzi też do motoGP -
    gratuluje siły przebicia! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-04-29 12:53:15
    Od: fv <f...@c...com>

    de Fresz wrote:

    elated

    > A jeszcze - 1'17"
    > Może oglądaj najpierw to, co sam wysyłasz?

    W sensie, że co? Uważasz, że podpierają się tą nogą i to jest część techniki jazdy?
    Zgubiłeś mnie ;-) Nawet jak ktoś czasem trafi w ziemię, to przecież nie opiera się na
    niej w czasie
    jazdy.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 18. Data: 2009-04-29 13:22:10
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
    > Na motoGP tak nie robia, zamiast tego 'klasycznie' schodza na kolano.

    Kurcze, nie chce mi sie szukac wyscigow na ktorych to bylo, ale popatrz na
    Rossiego. Czasem mu sie zdaza wysunac cala noge, a nie schodzic na kolano.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2009-04-29 13:31:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-29 14:53:15 +0200, fv <f...@c...com> said:

    > W sensie, że co? Uważasz, że podpierają się tą nogą i to jest część
    > techniki jazdy?

    Owszem, w pewnych sytuacjach. Co widać dokładnie na filmie, który sam
    tu podesłałeś, w czasie który zaznaczyłem. I jeszcze dla przypomnienia
    fragment, na który sam odpowiedziałeś, bo najwyraźniej go nie
    przeczytałeś, zrozumiałeś bądź zapamiętałeś:

    On 2009-04-29 12:10:07 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

> [...]

    Właśnie tak. A dokładniej przy niekontrolowanej utracie przyczepności,
    mogącej się skończyć glebą.

    > Zgubiłeś mnie ;-)

    Ty to chyba wogóle dość łatwo się gubisz. Nie oglądasz filmów do
    których podsyłasz linka, nie czytasz (wersja optymistyczna) tekstu na
    który odpowiadasz...

    > Nawet jak ktoś czasem trafi w ziemię, to przecież nie opiera się na
    > niej w czasie
    > jazdy.

    Nie, najpierw się zatrzymuje. Kufra...

  • 20. Data: 2009-04-29 14:03:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:

    > Kurcze, nie chce mi sie szukac wyscigow na ktorych to bylo, ale popatrz
    > na Rossiego. Czasem mu sie zdaza wysunac cala noge, a nie schodzic na
    > kolano.

    na ostatnim gp byly takie zakrety gdzie na dohamowaniu przed zakrętem
    paru zawodnikow wystawialo na bok cala noge (znaczy lacznie ze stopa),
    ale w zakret juz sie oczywiscie kladli na kolano.

    W sumie tez chcialbym wiedziec po co to robia.

    KJ