  • Data: 2013-07-28 19:26:14
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:51f551dd$0$1215$6...@n...neostrada
    .pl...

    > PRzeczytaj jeszcze raz co napisałem i wyciągnij wnioski.

    Właśnie wyciągam, że pochwalasz jakiekolwiek próby ograniczenia prędkości na
    naszych drogach i tak już teraz drastycznie za małej.
    Dlatego jesteś uosobieniem takowego zła, z którym nie zamierzam nawet
    dyskutować.

    >Suma kierowców, masa, jeździ beznadziejnie, niedbale, bez finezji, i
    >wielokrotnie przecenia swoje mozliwiwości. to nie gra komputerowa którą
    >mozna zacząć od początku. tu jeden błąd równa się kolizja abo wypadek.

    Takie życie.
    Nie podoba się - zrezygnuj z poruszania się po drogach i po kłopocie, w
    końcu ktoś PKS-em jeździć musi.

    Jeszcze większe zwalnianie to nie rozwiązanie, to próba powtórzenia red flag
    act.
    Z takimi pomysłami i ich autorami trzeba walczyć, a jak się nie da, to
    chociaż ich izolować.

    > A teraz nazywasz mnie kapelusznikiem bo

    j.w.