  • Data: 2013-07-28 19:16:49
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko nikt normalny tak nie jeździ.
    >
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    PRzeczytaj jeszcze raz co napisałem i wyciągnij wnioski. Suma kierowców,
    masa, jeździ beznadziejnie, niedbale, bez finezji, i wielokrotnie
    przecenia swoje mozliwiwości. to nie gra komputerowa którą mozna zacząć
    od początku. tu jeden błąd równa się kolizja abo wypadek. Im więcej
    kolizji, wypadków, których skutki są finansowane ze wspólnej kieszeni,
    (rozdzielane przez władze) tym ograniczenia większe. im więcej kierowców
    złamie przepisy i ujdzie im to na sucho, tym madnaty większe i
    ograniczenia większe. teraz wyobraź sobie ze masz pomiary odcinkowe na
    każdym wjeździe do miasta i takie kamery. żaden przyjezdny buc nie
    przejedzie Twojej matki albo córki, bo żegnając miasto dostanie mandat.
    SAm też nie potrącisz żadnego dziecka, z czego Twoja rodzina się
    ucieszy, bo nie bedziesz płacił mandatu/odszkodowania/siedział za
    nieumyślne.
    A teraz nazywasz mnie kapelusznikiem bo jeszcze mam matkę i juz córkę?
    JAsno napisałem ze skrupulatne wyłapywanie "miszczów" w rezultacie
    spowoduje PODNIESIENIE dozwolonej prędkości? nie zgadasz się z moją
    logiką? Napisz dla czego?

    ToMasz