  • Data: 2013-07-28 19:42:04
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie życie.
    > Nie podoba się - zrezygnuj z poruszania się po drogach i po kłopocie, w
    > końcu ktoś PKS-em jeździć musi.
    tu nie chodzi o to że ja komuś zrobię krzywdę, tylko o to że ktoś może
    mnie i mojej rodzinie zrobić krzywdę. TAk zginął mój ojciec, Ty jak
    wnioskuję nikogo na drodze nie straciłeś

    > Jeszcze większe zwalnianie to nie rozwiązanie, to próba powtórzenia red
    > flag act.
    > Z takimi pomysłami i ich autorami trzeba walczyć, a jak się nie da, to
    > chociaż ich izolować.
    jeszcze większe zwalnianie? Zacznij czytać ze zrozumieniem. ZWALNIANIE
    nastąpi wtedy, gdy ograniczenia okażą się NIESKUTECZNE! Skuteczność,
    nieuchronność ograniczeń, powinno w efekcie pozwolić na ich
    liberalizacje, czyli PODNIESIENIE prędkości

    > j.w.
    czytaj i myśl
    ToMasz