  • 41. Data: 2014-01-29 21:26:47
    Temat: Re: Super ekonomiczny diesel (?)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 21:22:06 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Bo to akurat prawda - na razie weryfikuję to tezę po raz kolejny w praktyce.

    Dziwie Ci się, że po traumatycznych przeżyciach z Meganką, kupiłeś
    kolejny produkt z tego koncernu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2014-01-29 21:30:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:0voie9t19p24g7cqhlf6haqo9fgn8hvire@4ax.
    com...

    > Dziwie Ci się, że po traumatycznych przeżyciach z Meganką, kupiłeś
    > kolejny produkt z tego koncernu :)

    Przecież sami gardłowaliście, żeby dać im drugą szansę.... ;-)
    Ale rzecz jasna nie omieszkam sprzedać zanim się gwarancja skończy.

  • 43. Data: 2014-01-29 21:33:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 20:53, AZ pisze:

    > Ja to sie na tym nie wyznaje ale czy sprezarek nie robi 1-2 firmy i te
    > same sa montowane w sporej wiekszosci samochodow? Podobnie z wtryskami?

    Nawet gdyby tak było (a nie jest) to jest to kwestia ile za taką
    sprężarkę się płaci, jakie jest 'wysilenie silnika', eksploatacja itd.
    W Lagunie II typową przypadłością jest pad turbosprężarki ~150kkm.
    Czy się tym martwić? Nie :)

  • 44. Data: 2014-01-29 21:35:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 21:30:35 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Przecież sami gardłowaliście, żeby dać im drugą szansę.... ;-)

    No tak, teraz to będzie nasza wina :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2014-01-29 21:41:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:bfpie9ddilnf9pign58mir3dt1amiu1b67@4ax.
    com...

    > No tak, teraz to będzie nasza wina :)

    A co myślałeś? ;-)

  • 46. Data: 2014-01-30 08:39:46
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.01.2014 18:37, anacron pisze:

    > Masz, do diesla dopłaciłem 9k, instalacja LPG by mnie kosztowała poza
    > ASO niespełna 3k (dobra instalacja). Nie miałbym turbo, nie miałbym
    > FAPa, wtryskiwaczy, dmumasy etc. Miałbym tanie jeżdżenie i święty spokój.

    wybierając silnik diesla a nie samochód, też mógłbyś uniknąć fapa
    dwumasy, drogiego turbo... mało tego. jeśli dobrze wylosujesz silnik, w
    przypadku dużej lub trudnej awarii, mozesz wstawić nowy silnik z rozbitka.

    ToMasz

  • 47. Data: 2014-01-30 10:57:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-29 19:36, atm pisze:

    > Az tak zle to chyba nie jest.
    > Ze swoim dieslem po prostu wtopilem, bardzo dobrze przygotowany do
    > sprzedazy.
    > Natomiast znajomy ma od nowosci Skode Octavie 1.9 (cos ok. 2008).
    > Obecnie na liczniku ma ok 150kkm i do tej pory nie robil przy niej
    > zadnych wiekszych napraw. Silnik i bezposredni osprzet w ogole nie byl
    > jeszcze ruszany.

    No wybacz żeby przy takim przebiegu miało coś paść w silniku...

    Lewis

  • 48. Data: 2014-01-30 11:06:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-30, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > No wybacz żeby przy takim przebiegu miało coś paść w silniku...

    Jak widzisz producenci juz nauczyli uzytkownikow jakie te samochody to
    nietrwale sa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2014-01-30 22:07:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 16:20, Ergie pisze:
    > Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    > Witamy w rzeczywistości :-)
    >
    > Tak jest smutna prawda, że kupując Diesla, masz na starcie 5 tys. więcej
    > do wydania + 15 tysięcy do wydania na remont po przejechaniu 100 tysięcy
    > km. W tym czasie na paliwie oszczędzisz 4l / 100km czyli jakieś 16-20
    > tysięcy w zależności od cen paliwa. W najlepszym razie wyjdziesz na
    > zero, a przecież w międzyczasie będziesz płacił droższe ubezpieczenie
    > (procent wartości auta).

    Teraz przesuń granicę tak drogiego remontu ze 100 na 200kkm i policz na
    nowo. Potem przesuń na 300kkm i policz jeszcze raz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2014-01-30 22:12:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-29 19:23, Shrek pisze:

    > A drugi to mały zbiornik paliwa i trzeba częściej tankować.
    > Trzeci to mniej miejsca w bagażniku lub brak zapasu,
    > Czwarty to 2 więcej filtry do wymiany i +kilkadziesiąt słoty na
    > przeglądzie.
    > Piąty to trzeba częściej regulować zawory jak nie ma hyreaulicznego
    > kasowania luzów.
    >
    > Ogólnie da się przeżyć - ja też stawiałbym na LPG nie ON.

    Pod warunkiem, że nie ma się ciśnienia/konieczności parkowania w
    garażach i parkingach, których zarządca, zamiast dostosować wentylację
    do wymogów technicznych, woli powiesić tabliczkę z zakazem wjazdu dla
    aut z LPG.