  • Data: 2019-11-26 07:50:12
    Temat: Re: Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Pidzi jak za cara :-) Konkretnie ... czuć to kiedy trzeba przejechać
    > duży dystans. W mieście nie. Spalinówki też zwykle nie zdążą zagrzać
    > się. Na głowę nie pada.

    > Nie wpływa :-)

    A czy nie ma problemów z zamarzaniem przedniej szyby? Czy może to jest na tyle
    przewiewne, że kierowca nie ma szans nachuchać na przednią szybę?
    Niska temperatura w czasie zimy nie zmniejsza zasięgu?
    W tym roku jeszcze nie było bardzo niskich temperatur, więc może jeszcze nie miałeś
    okazji przetestować, ale skoro już zrobiłeś 10 tys. km, to może masz już jakieś
    doświadczenia z poprzedniej zimy.