-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Date: Thu, 20 Jan 2011 10:20:57 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 79
Message-ID: <ih8uvq$1lf$2@news.net.icm.edu.pl>
References: <i7o6ju$hdi$1@inews.gazeta.pl> <i7o8fi$4ii$1@news.onet.pl>
<i7or7u$pad$1@news.task.gda.pl> <i7qlhi$b29$1@news.onet.pl>
<i7r3n7$2i1$1@news.task.gda.pl> <i7skb4$8p7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1295515450 1711 89.78.83.115 (20 Jan 2011 09:24:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Jan 2011 09:24:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <i7skb4$8p7$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2344167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-28 13:45, MariuszM pisze:
>
>> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
> 1,4 75KM, 2000 r.
> Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
> rozrządu.
>
Nie wiem dlaczego, ale zauważyłem że w wersjach z silnikami TDi takie
objawy co opisujesz są rzadkością.
>> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
> Nie, to kwestia błędu w projekcie.
> Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
> nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
> się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Żadnego błędu w projekcie nie ma. Chińskie aluminium. Korozja chwyta w
obu ramieniach, trzpienie puchną do takiego stopnia, że ramiona
wycieraczek się zatrzymują.
> Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
> trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
> stało).
To swoją drogą. To samo się tyczy konektora masowego od ECU, na ktory
leje się bezpośrednio woda.
>> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
> Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
> chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
> wszystko nasmarowane.
>
Nasmarowane - to nie oznacza, że dobrze. Bo takich elementow się nie
smaruje, co najwyżej można dać pastę miedziową.
>
> Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
> szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
> razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
> miedziane.
Aaaaa, teraz mi coś zaświtało, też u siebie wymieniałem jakąś chińską
podkładkę (nie wiem z czego wykonaną) właśnie na miedzianą. I to chyba
było tam gdzie są przewody hamulcowe przykręcone do zacisku, dobrze
pamiętam?
>> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
>> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
>
> Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
>
Raczej tu nie chodzi o zalanie płynem hamulcowym, lecz po prostu
przestały być szczelne od momentu odkręcenia ich. :) Takie jednorazowe
podkładeczki. :)
> Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
> WD40 i się odblokował na jakiś czas.
>
WD40 to najgorszy wynalazek jaki kiedykolwiek został stworzony, miej to
na uwadze następnym razem.. :)
> Hamulec ręczny używałem.
> Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
> i rozpadła się.
Dziwna sprawa...
> Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
W takim razie może było jakieś mechaniczne uszkodzenie tego pancerza?
> Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
> tak szybko sparciała.
Dokładnie, dlatego podejrzewam jednak uszkodzenie.
Pozdrawiam :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość