-
Data: 2011-01-20 10:20:57
Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-09-28 13:45, MariuszM pisze:
>
>> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
> 1,4 75KM, 2000 r.
> Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
> rozrządu.
>
Nie wiem dlaczego, ale zauważyłem że w wersjach z silnikami TDi takie
objawy co opisujesz są rzadkością.
>> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
> Nie, to kwestia błędu w projekcie.
> Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
> nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
> się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Żadnego błędu w projekcie nie ma. Chińskie aluminium. Korozja chwyta w
obu ramieniach, trzpienie puchną do takiego stopnia, że ramiona
wycieraczek się zatrzymują.
> Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
> trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
> stało).
To swoją drogą. To samo się tyczy konektora masowego od ECU, na ktory
leje się bezpośrednio woda.
>> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
> Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
> chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
> wszystko nasmarowane.
>
Nasmarowane - to nie oznacza, że dobrze. Bo takich elementow się nie
smaruje, co najwyżej można dać pastę miedziową.
>
> Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
> szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
> razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
> miedziane.
Aaaaa, teraz mi coś zaświtało, też u siebie wymieniałem jakąś chińską
podkładkę (nie wiem z czego wykonaną) właśnie na miedzianą. I to chyba
było tam gdzie są przewody hamulcowe przykręcone do zacisku, dobrze
pamiętam?
>> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
>> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
>
> Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
>
Raczej tu nie chodzi o zalanie płynem hamulcowym, lecz po prostu
przestały być szczelne od momentu odkręcenia ich. :) Takie jednorazowe
podkładeczki. :)
> Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
> WD40 i się odblokował na jakiś czas.
>
WD40 to najgorszy wynalazek jaki kiedykolwiek został stworzony, miej to
na uwadze następnym razem.. :)
> Hamulec ręczny używałem.
> Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
> i rozpadła się.
Dziwna sprawa...
> Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
W takim razie może było jakieś mechaniczne uszkodzenie tego pancerza?
> Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
> tak szybko sparciała.
Dokładnie, dlatego podejrzewam jednak uszkodzenie.
Pozdrawiam :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=