-
Data: 2011-01-20 10:20:57
Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-09-28 13:45, MariuszM pisze:
>
>> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
> 1,4 75KM, 2000 r.
> Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
> rozrządu.
>
Nie wiem dlaczego, ale zauważyłem że w wersjach z silnikami TDi takie
objawy co opisujesz są rzadkością.
>> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
> Nie, to kwestia błędu w projekcie.
> Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
> nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
> się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Żadnego błędu w projekcie nie ma. Chińskie aluminium. Korozja chwyta w
obu ramieniach, trzpienie puchną do takiego stopnia, że ramiona
wycieraczek się zatrzymują.
> Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
> trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
> stało).
To swoją drogą. To samo się tyczy konektora masowego od ECU, na ktory
leje się bezpośrednio woda.
>> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
> Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
> chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
> wszystko nasmarowane.
>
Nasmarowane - to nie oznacza, że dobrze. Bo takich elementow się nie
smaruje, co najwyżej można dać pastę miedziową.
>
> Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
> szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
> razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
> miedziane.
Aaaaa, teraz mi coś zaświtało, też u siebie wymieniałem jakąś chińską
podkładkę (nie wiem z czego wykonaną) właśnie na miedzianą. I to chyba
było tam gdzie są przewody hamulcowe przykręcone do zacisku, dobrze
pamiętam?
>> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
>> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
>
> Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
>
Raczej tu nie chodzi o zalanie płynem hamulcowym, lecz po prostu
przestały być szczelne od momentu odkręcenia ich. :) Takie jednorazowe
podkładeczki. :)
> Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
> WD40 i się odblokował na jakiś czas.
>
WD40 to najgorszy wynalazek jaki kiedykolwiek został stworzony, miej to
na uwadze następnym razem.. :)
> Hamulec ręczny używałem.
> Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
> i rozpadła się.
Dziwna sprawa...
> Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
W takim razie może było jakieś mechaniczne uszkodzenie tego pancerza?
> Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
> tak szybko sparciała.
Dokładnie, dlatego podejrzewam jednak uszkodzenie.
Pozdrawiam :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=