-
Data: 2011-01-20 10:20:57
Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-09-28 13:45, MariuszM pisze:
>
>> Jaki miał silnik i który to był rocznik?
> 1,4 75KM, 2000 r.
> Do silnika w sumie nie mam zastrzeżeń, termostat wymieniłem przy okazji
> rozrządu.
>
Nie wiem dlaczego, ale zauważyłem że w wersjach z silnikami TDi takie
objawy co opisujesz są rzadkością.
>> Tak, to norma. Mechanizm z chińskiego aluminium.
> Nie, to kwestia błędu w projekcie.
> Po stronie kierowcy zardzewiało i stanęło, po stronie pasażera nic się
> nie działo. Zero rdzy, a tu całość była tak zapieczona, że ledwo udało
> się wybić trzpień żeby to ruszyći nasmarować.
Żadnego błędu w projekcie nie ma. Chińskie aluminium. Korozja chwyta w
obu ramieniach, trzpienie puchną do takiego stopnia, że ramiona
wycieraczek się zatrzymują.
> Źle zabezpieczone przed wilgocią i tyle - woda lała się prosto na
> trzpień. To samo dzieje się w Golfie IV z tyłu (u mnie akurat to się nie
> stało).
To swoją drogą. To samo się tyczy konektora masowego od ECU, na ktory
leje się bezpośrednio woda.
>> Z tyłu to rzadkość, musiało coś być spierdolone.
> Silnik moim zdaniem, jakby był za słaby. Po podniesieniu wycieraczki
> chodziła płynnie. Wycieraczka oczywiście oryginał. Uszczelki wymienione,
> wszystko nasmarowane.
>
Nasmarowane - to nie oznacza, że dobrze. Bo takich elementow się nie
smaruje, co najwyżej można dać pastę miedziową.
>
> Kumple może nie mieli, ja miałem. Okazuje się, że te podkładki bardzo
> szybko korodują. Jak padły hamulce zadzwoniłem do kolegi z ASO VW, od
> razu powiedział dlaczego kapie płyn. Zasugerował wymianę podkładek na
> miedziane.
Aaaaa, teraz mi coś zaświtało, też u siebie wymieniałem jakąś chińską
podkładkę (nie wiem z czego wykonaną) właśnie na miedzianą. I to chyba
było tam gdzie są przewody hamulcowe przykręcone do zacisku, dobrze
pamiętam?
>> Może według Ciebie były dobre, według mechaników nie nadawały się...
>> Poza tym, to nie jest usterkowość pojazdu.
>
> Były dobre do czasu aż nie zalał ich płyn hamulcowy.
>
Raczej tu nie chodzi o zalanie płynem hamulcowym, lecz po prostu
przestały być szczelne od momentu odkręcenia ich. :) Takie jednorazowe
podkładeczki. :)
> Nie pamiętam już szczegółów, ale trzeba było wyjąć mechanizm, załadować
> WD40 i się odblokował na jakiś czas.
>
WD40 to najgorszy wynalazek jaki kiedykolwiek został stworzony, miej to
na uwadze następnym razem.. :)
> Hamulec ręczny używałem.
> Przy kołach koniec linki jest w takiej gumowej osłonie, która sparciała
> i rozpadła się.
Dziwna sprawa...
> Woda zaczęła wnikać pod pancerz aż w końcu go rozsadziła.
W takim razie może było jakieś mechaniczne uszkodzenie tego pancerza?
> Może to eksploatacja, ale to nie jest aż tak stary samochód żeby guma aż
> tak szybko sparciała.
Dokładnie, dlatego podejrzewam jednak uszkodzenie.
Pozdrawiam :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=