eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStuki w silniku 2.0T Saab 9-3.Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
  • Data: 2010-07-23 22:59:58
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-07-23 22:56, Robert Rędziak pisze:
    > On Fri, 23 Jul 2010 22:48:22 +0200, Lewis
    > <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
    >
    >> A rzeczony piston slap to nie jest odgłos nieprawidłowej pracy tłoka?
    >
    > Piston slap to hałas tłoka o zbyt dużym luzie, w miarę
    > nagrzewania się cichnie, bo stopy lekkie mają większą
    > rozszerzalność cieplną niż żeliwna tuleja/blok.
    >
    >> Czyli panewka/sworzeń?
    >
    > Najlepiej by było, jakbyś podjechał tym autem do dobrego
    > mechanika, który by je osłuchał (zwłaszcza że z tego wave'a za
    > wiele nie słychać). Diagnoza przez Internet to tylko u dr.
    > House'a :>
    >
    > r.

    Ale diagnoza już jest, sam go zdiagnozowałem, ewidentny luz na 2 tłoku
    czyli sworzeń/panewka bądź odkręcona obejma korbowodu.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: