-
11. Data: 2012-06-10 21:39:19
Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-06-10 21:30, AZ pisze:
> On 06/10/2012 09:20 PM, Jasio wrote:
>>
>> Oj, racja.
>> Piomay ma ZZR, faktycznie.
>>
>> Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.
>>
> Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)
>
1200 ma zmodyfikowany uklad smarowania. Padalo w 1000RX/ZZR1100, ZL1000,
Horizoncie, czasami w starym GTR. Zreszta modyfikacja poprawiajaca
smarowanie w tych silnikach tez nie jest specjalnie skomplikowana. Wielu
uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce
tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
12. Data: 2012-06-10 21:45:04
Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Od: AZ <a...@g...com>
On 06/10/2012 09:39 PM, Kuczu wrote:
>
> 1200 ma zmodyfikowany uklad smarowania. Padalo w 1000RX/ZZR1100, ZL1000,
> Horizoncie, czasami w starym GTR. Zreszta modyfikacja poprawiajaca
> smarowanie w tych silnikach tez nie jest specjalnie skomplikowana. Wielu
> uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce
> tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.
>
A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?
--
Artur
ZZR 1200
-
13. Data: 2012-06-10 21:59:43
Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-06-10 21:45, AZ pisze:
> On 06/10/2012 09:39 PM, Kuczu wrote:
>>
>> 1200 ma zmodyfikowany uklad smarowania. Padalo w 1000RX/ZZR1100, ZL1000,
>> Horizoncie, czasami w starym GTR. Zreszta modyfikacja poprawiajaca
>> smarowanie w tych silnikach tez nie jest specjalnie skomplikowana. Wielu
>> uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce
>> tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.
>>
> A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?
>
Az tyle ode mnie nie wymagaj. O powietrzniakach Suzuki mozemy pogadac, o
Kawasaki wiem tyle o ile.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
14. Data: 2012-06-11 00:06:50
Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Od: Kefir <a...@g...com>
On Jun 10, 9:30 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
> On 06/10/2012 09:20 PM, Jasio wrote:
>
> > Oj, racja.
> > Piomay ma ZZR, faktycznie.
>
> > Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.
>
> Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)
>
Jesli bedziesz budowal sobie teorie na podstawie pojedynczego
doswiadczenia wylacznie spod wlasnego tylka, to Cie kiedys tramwaj
przejedzie.
Spytaj Miednicy dlaczego robil remont silnika w ZX12. Spytaj Wafla,
jaki mial problemik w GTR1000 po szybkim lataniu po wikielkach. I tak
dalej.
Co ciekawe, Trujfiarze uczyli sie budowac silniki od padasakowcow.
Zgadnij co pada dosc czesto w Daytonie 675 przy ostrym lataniu na
dlugich prawych lukach i dlaczego do wyscigow leja olej ponad stan,
przy czym:, jak wiemy, maszyny do scigania sa liczone co do grama
masy.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych
komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne.
-
15. Data: 2012-06-11 15:12:44
Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Od: doktorski <d...@g...com>
W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 21:45:04 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
> A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?
Atam, gowno a nie zmodyfikowali. W ZZR1400, modelu teoretycznie "definitywnie
pozbawionym syndromu zatartej panewki" tez sa problemy. Niezbyt czesto ale sa.
pzdr, dr
14/525/400