  • 11. Data: 2012-06-10 21:39:19
    Temat: Re: Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-10 21:30, AZ pisze:

    > Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)

    1200 ma zmodyfikowany uklad smarowania. Padalo w 1000RX/ZZR1100, ZL1000,
    Horizoncie, czasami w starym GTR. Zreszta modyfikacja poprawiajaca
    smarowanie w tych silnikach tez nie jest specjalnie skomplikowana. Wielu
    uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce
    tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-06-10 21:45:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/10/2012 09:39 PM, Kuczu wrote:

> [...]
    > uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce
    > tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.

    A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-06-10 21:59:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-10 21:45, AZ pisze:

    > A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?

    Az tyle ode mnie nie wymagaj. O powietrzniakach Suzuki mozemy pogadac, o
    Kawasaki wiem tyle o ile.

  • 14. Data: 2012-06-11 00:06:50
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 10, 9:30 pm, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)

    Jesli bedziesz budowal sobie teorie na podstawie pojedynczego
    doswiadczenia wylacznie spod wlasnego tylka, to Cie kiedys tramwaj
    przejedzie.
    Spytaj Miednicy dlaczego robil remont silnika w ZX12. Spytaj Wafla,
    jaki mial problemik w GTR1000 po szybkim lataniu po wikielkach. I tak
    dalej.
    Co ciekawe, Trujfiarze uczyli sie budowac silniki od padasakowcow.
    Zgadnij co pada dosc czesto w Daytonie 675 przy ostrym lataniu na
    dlugich prawych lukach i dlaczego do wyscigow leja olej ponad stan,
    przy czym:, jak wiemy, maszyny do scigania sa liczone co do grama
    masy.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 15. Data: 2012-06-11 15:12:44
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 21:45:04 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
    > A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?

    Atam, gowno a nie zmodyfikowali. W ZZR1400, modelu teoretycznie "definitywnie
    pozbawionym syndromu zatartej panewki" tez sa problemy. Niezbyt czesto ale sa.

    pzdr, dr
    14/525/400