  • 1. Data: 2012-05-19 23:48:35
    Temat: Chowana tablica
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Ma ktoś może coś takiego
    http://allegro.pl/chowana-tablica-rejestracyjna-r6-r
    1-hornet-bandit-i2332998766.html ?
    Jak to się sprawuje?
    Nie zapierdzielam 300 na kole, ale ponastawiali kukułek w okolicy, a do
    szkoły trzeba w rozsądnym czasie dojechac.

    TDM 850 4TX

  • 2. Data: 2012-05-19 23:53:26
    Temat: Re: Chowana tablica
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-19 23:48, Kowal pisze:
    > Nie zapierdzielam 300 na kole, ale ponastawiali kukułek w okolicy, a do
    > szkoły trzeba w rozsądnym czasie dojechac.

    A te "kukułki" cykają też od tyłu?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 3. Data: 2012-05-20 08:40:37
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > A te "kukułki" cykają też od tyłu?

    Tak :(

  • 4. Data: 2012-05-20 12:08:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 20.05.2012 08:40, Kowal pisze:
    > Tak :(

    Minister finansów z premierem założyli w budżecie na ten rok ponad 1,2
    mld złotych jako wpływy z mandatów. Za kasę unijną zakupiono ileś-tam
    fotora... tfu, maszynek do robienia pieniędzy a "funkcjonariusze"
    stawiają je w miejscach gdzie najłatwiej napstrykać przekroczeń
    prędkości. Trzeba sie przed tym jakoś bronić. Oczywiście nie mówię o
    durniach walących złoty dwadzieścia przez miasto, których trzeba łapać i
    walić słone kary, ale sytuacje kiedy Straż Miejska postawi poza terenem
    zabudowanym tymczasowy znak 40 i zaraz za nim radar. Mój ojciec -
    emeryt, jeżdżący po emerycku kilka dni temu został złapany właśnie w ten
    sposób. Draństwo i tyle.

    Słyszałem dość dawno temu, że sposobem na takie jawne skubanie nas w
    majestacie prawa jest zamontowanie lampy błyskowej z fotocelą. Używane,
    stare kosztują grosze. Działa to tak, że jak błyśnie lampa radaru to
    schowana lampa skierowana palnikiem w przeciwną stronę "odbłysnie"
    przepalając ujęcie. Nie wiem czy nowoczesne fotoradary nie mają jakiegoś
    zabezpieczenia przeciw takim rzeczom, ale jeśli sytuacja z darciem kasy
    z kierowców się będzie nasilać trzeba będzie pomyśleć.

    --
    Tom01

  • 5. Data: 2012-05-20 12:27:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-20 12:08, Tom01 pisze:

    > Trzeba sie przed tym jakoś bronić. Oczywiście nie mówię o
    > durniach walących złoty dwadzieścia przez miasto, których trzeba łapać i
    > walić słone kary

    Które miasto ? Np. to na Wisłostradzie gdzie w każdą stronę idą 3 pasy o
    standardzie autostradowym, wokół zieleń a ograniczenie do 70 ? Poza tym
    na większości motocykli 120 jesteś w stanie bezpiecznie i bez wysiłku
    osiągnąć i z nich wyhamować od świateł do świateł.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2012-05-20 12:51:50
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-20 12:08, Tom01 pisze:
    > Słyszałem dość dawno temu, że sposobem na takie jawne skubanie nas w
    > majestacie prawa jest zamontowanie lampy błyskowej z fotocelą.

    A ja w którymś odcinku Top Gear, że ich fotoradary mają jakąś tam
    dziurkę, przez którą łatwo napakować do środka pianki rozprężnej i po
    foto. No ale kto zapłaci za nowy? Wiadomo.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 7. Data: 2012-05-20 16:08:40
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Magic" ...

    > Np. to na Wisłostradzie gdzie w każdą stronę idą 3 pasy o standardzie
    > autostradowym, wokół zieleń a ograniczenie do 70 ?

    albo 50 (np. w tunelu)
    a wszyscy i tak leca 100 i wiecej

    PS:
    prawda jednak jest taka,
    ze ZADEN odcinek Wislostrady nie ma standardu autostrady

    --
    T.F.

  • 8. Data: 2012-05-20 16:33:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-20 16:08, T.F. pisze:
    > "Magic" ...

    > albo 50 (np. w tunelu)
    > a wszyscy i tak leca 100 i wiecej

    I słusznie.

    > PS:
    > prawda jednak jest taka,
    > ze ZADEN odcinek Wislostrady nie ma standardu autostrady

    Między Grotem a Północnym ?
    I doskonale wiesz o co mi chodzi. Nawet w faszystowsko-socjalistycznej
    Szwecji droga taka jak Wisłostrada ma ograniczenie max 70, gdzie tylko
    można prędkość jest podniesiona do 90 i 110.

  • 9. Data: 2012-05-21 01:10:23
    Od: marider <2...@g...pl>

> [...]
    > fotora... tfu, maszynek do robienia pieniędzy a "funkcjonariusze"
    > stawiają je w miejscach gdzie najłatwiej napstrykać przekroczeń

    To trzeba je rozwalac, w Bialymstoku juz pare pudel widzialem
    skasowanych siekiera/mlotkiem czy co tam pod reka bylo. I BARDZO dobrze.

    Jak zobacza ze sie nie wyrabiaja z budzetem we wrzesniu to beda ustawiac
    te gowna nawet na +10 byle choc 100zl wyrwac za przekroczona predkosc. W
    tym kraju nigdy nie bylo dobrego gospodarza i raczej nie bedzie a w
    rzadzie debile beda kombinowac jak kase z ludzi wyssac do konca z byle
    powodu.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2012-05-21 02:00:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 01:10, marider pisze:
    > To trzeba je rozwalac, w Bialymstoku juz pare pudel widzialem
    > skasowanych siekiera/mlotkiem czy co tam pod reka bylo. I BARDZO dobrze.

    http://www.cda.pl/video/4754bd/Sposob-na-fotoradar

    Może górnicy by się w końcu na coś przydali? :P

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!