    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Mon, 22 Mar 2010 23:13:21 +0100

    news:ho8oav$dug$1@inews.gazeta.pl...

    > To o niczym w sumie nie świadczy.

    Taaak? A ja myślę, że świadczy, że jeżdżę bezpiecznie samochodem na codzień.

    > Aha, rutyna każe, uhmmm. Skąd wniosek, że poza osiedlem? To strefa
    > zamieszkania i koniec.

    Wniosek stąd, że bloki stoją w sporej odległości od drogi a po jednej
    stronie rośnie las. Rozumiem, że to strefa zamieszkania ludzi, wiewiórek,
    leśnych żuczków etc. Czyli tak jak wszędzie.

    > Najwyraźniej wielu myślało podobnie i w końcu przyszedł czas na łapankę.

    I co? Poprawi to samopoczucie, czy statystykę a może budżet?

    > Był znak? Był.

    Był też gość, który jechał na wstecznym z dużą prędkością w poprzek drogi -
    jego wyczyn musieli widzieć policjanci. Widać ja stanowiłem większe
    zagrożenie.

    > Nie Tobie oceniać, czy był zasadny - najwyżej możesz złożyć wniosek do
    > zarządcy drogi.

    Po co? Nie jeżdżę tędy na codzień.

    > Przypadkowo tam go nie postawili.
    > Zbyt wielu kierowców w Polsce ignoruje ograniczenia prędkości, które
    > jednak nie są bezzasadne.

    Tak, tak wiem w Polsce za wypadki odpowiedzialna jest jedynie nadmierna
    prędkość i alkohol innych przyczyn oczywiście nie ma. Jednak to co ludzie w
    trakcie jazdy wyczyniają w Polsce to się w wyobraźni nie mieści. Wcale przy
    tym nie muszą przekraczać dozwolonej prędkości. Ryzyko, że podczas jazdy w
    trasie zostaniesz ukrany za "niekonwencjonalne" zachowanie jest niemalże
    zerowe (tych wideoradarów przecież za wiele nie ma) za to, że zapłacisz
    mandat za prędkość jest oczywistością, nawet jeśli starasz się jeździć
    rozsądnie.