  • 1. Data: 2010-04-24 09:11:28
    Temat: Strefa płatnego parkowania w Gdyni
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Nie żebym namawiał Was do łamania prawa, ale...

    W zeszłym roku poruszyłem na grupie temat płatnego parkowania w Gdyni.
    Problem z umieszczeniem biletu w moto pozostał nierozwiązany.
    W zeszłym roku grzecznie brałem bilety z parkometru i trzymałem w
    portfelu, czekając na ewentualny mandat.
    W tym roku nie biorę biletów.
    Efekt: od dwóch lat mój motocykl stoi w strefie bez biletu i nie
    dostałem mandatu.
    Mam wrażenie, że panowie sprawdzający bilety omijają motocykle.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 2. Data: 2010-04-24 10:43:03
    Temat: Re: Strefa płatnego parkowania w Gdyni
    Od: Glub <g...@g...com>

    Nie wiem jak w 3city ale w wawie motocykle nie płaca za parkowanie w
    strefie płatnej.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 3. Data: 2010-04-24 11:13:55
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Glub pisze:
    > Nie wiem jak w 3city ale w wawie motocykle nie płaca za parkowanie w
    > strefie płatnej.

    u nas wg uchwały Rady Miasta płacą pojazdy samochodowe, a to także motocykle

  • 4. Data: 2010-04-24 16:57:43
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Vir" dojechał do nas z Erewania:

    > u nas wg uchwały Rady Miasta płacą pojazdy samochodowe, a to także
    > motocykle

    Ja tam się za bardzo nie znam, ale jakoś motocykle pod pojazdy samochodowe
    zupełnie mi nie podchodzą.... Ale wicie rozumicie jaki radny taka uchwała...

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2010-04-24 17:48:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    "johnny" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
    > samochodowe
    > zupełnie mi nie podchodzą.... Ale wicie rozumicie jaki radny taka

    Mi tez...

    Najlepiej zapytaj się straż wiejską gdzie masz se wetknac bilecik z
    parkometru.

    Mi odpowiedzieli ze nigdzie bo motocykle nie płacą.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 6. Data: 2010-04-24 18:24:28
    Od: Vir <a...@o...pl>

    johnny pisze:
    > Użytkownik "Vir" dojechał do nas z Erewania:

    > Ja tam się za bardzo nie znam, ale jakoś motocykle pod pojazdy samochodowe
    > zupełnie mi nie podchodzą.... Ale wicie rozumicie jaki radny taka uchwała...

    To nie radni decydują, tylko kodeks. Co ciekawe, przy wdrażaniu systemu
    na stronach www stało napisane, że samochody płacą, a uchwalili, że
    pojazdy samochodowe. Może z niewiedzy, że niechcący podciągnęli też
    motocykle?

  • 7. Data: 2010-04-24 18:25:01
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Najlepiej zapytaj się straż wiejską gdzie masz se wetknac bilecik z
    > parkometru.
    >
    > Mi odpowiedzieli ze nigdzie bo motocykle nie płacą.

    W Gdyni Ci to powiedzieli?

  • 8. Data: 2010-04-24 18:43:31
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > To nie radni decydują, tylko kodeks. Co ciekawe, przy wdrażaniu systemu na
    > stronach www stało napisane, że samochody płacą, a uchwalili, że pojazdy
    > samochodowe. Może z niewiedzy, że niechcący podciągnęli też motocykle?

    Wiesz, ja tam w kodeks wgłębiać się nie bedę, ale jak stoi w nim "samochody"
    a jakaś miejska cioola walnie se w uchwale "pojazd samochodowy" to chyba
    musi w niej podać definicję czym jedno od drugiego się różni. No bo inaczej
    to i kuń pod to podchodzi a i hulajnoga, a może i piechur, jako pojazd
    wolnobieżny...

    Zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2010-04-24 18:50:28
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > to i kuń pod to podchodzi a i hulajnoga, a może i piechur, jako pojazd

    33. pojazd samochodowy - pojazd silnikowy, którego konstrukcja umożliwia
    jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h; określenie to nie obejmuje
    ciągnika rolniczego,
    34. pojazd wolnobieżny - pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza
    prędkość jazdy do 25 km/h, z wyłączeniem ciągnika rolniczego,

  • 10. Data: 2010-04-24 18:51:55
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > to i kuń pod to podchodzi a i hulajnoga, a może i piechur, jako pojazd

    45. motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem -
    wielośladowy,