  • 1. Data: 2010-04-23 20:36:54
    Temat: Jaki płyn do mycia aluminium?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Witam.
    Znacie może jakiś specyfik do mycia aluminium, który usuwałby korozję.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2010-04-23 22:31:51
    Temat: Re: Jaki płyn do mycia aluminium?
    Od: beata <b...@g...com>

    On Apr 23, 9:36 pm, trud <t...@o...eu> wrote:
    > Witam.
    > Znacie może jakiś specyfik do mycia aluminium, który usuwałby korozję.

> [...]

    autosol?

  • 3. Data: 2010-04-24 06:43:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-23 22:36, trud pisze:
    > Witam.
    > Znacie może jakiś specyfik do mycia aluminium, który usuwałby korozję.

    Tak. Pasta polerska, szmata i duzo cierpliwosci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-04-24 18:17:53
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 08:43:38 +0200, Kuczu napisał(a):

    > Tak. Pasta polerska, szmata i duzo cierpliwosci.

    Tego chciałbym uniknąć. Nie chcę polerowanego aluminium. Wystarczy że nie
    będzie szare.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2010-04-26 08:18:13
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Tego chciałbym uniknąć. Nie chcę polerowanego aluminium. Wystarczy że nie
    > będzie szare.

    szuwax do czyszczenia chromów

    grzech
    vl800

  • 6. Data: 2010-04-26 08:45:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-24 20:17, trud pisze:

    > Tego chciałbym uniknąć. Nie chcę polerowanego aluminium. Wystarczy że nie
    > będzie szare.

    Jest kilka chemicznych srodkow do czyszczenia alu ale one roznie reaguja
    z roznymi stopami. Kiedys mialem, od kumpla, taki plyn ktorym czyscil w
    warsztacie glowice samochodowe. Glowiczka po myciu byla slicznie
    srebrna, jak nowa. Niestety ten sam plyn zastosowany na pokrywy silnika
    w VN750 spowodowal ze aluminium w miejscach "surowych" czyli tych gdzie
    zlazl lakier nieladnie zczernialo. Tak wiec ostroznie z chemia bo nie ma
    w zasadzie uniwersalnej.

  • 7. Data: 2010-04-27 08:46:02
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    > Tego chciałbym uniknąć. Nie chcę polerowanego aluminium. Wystarczy że nie
    > będzie szare.

    Jak ma się nie świecić to daj do szkiełkowania. Puszki aluminiowe
    podczas produkcji kąpie się w roztworze kwasu fluorofosforowego i w ten
    sposób pozbywa się wszystkich tlenków, ale nie wiem jak na tan kwas
    zareaguje stop który masz zamiar wyczyścić.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/