  • 1. Data: 2010-04-24 09:01:10
    Temat: [WAW] Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski 1-2 maja 2010 Modlin
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Może już kiedyś było? A ja się dopiero teraz dowiedziałem.
    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 2. Data: 2010-04-26 10:32:00
    Od: tomek FZ1 <t...@n...pl>

    On 24 Kwi, 11:01, marusc <c...@g...pl> wrote:
    > Może już kiedyś było? A ja się dopiero teraz dowiedziałem.
    > --
    > Marek
    > F650 Funduro

    A ja tylko nie wiem kiedy jechać.Co za wyścigi będą w sobotę a jakie
    w niedzielę.No i bilety czy na miejscu do kupienia czy tylko przez
    internet.
    Wie ktoś .Na stronie mówią owszem ,ale nie o tym .

  • 3. Data: 2010-04-26 16:47:05
    Od: Maciej Bodus <f...@a...net>

    W dniu 2010-04-24 11:01, marusc pisze:
    > Może już kiedyś było? A ja się dopiero teraz dowiedziałem.

    a było, jakieś 10 lat temu. Ponoć całkiem udane były zawody.

    Więcej info tutaj: http://www.modlin2010.pl/pl,page,bilety,13.html

    pozdr
    maciej

  • 4. Data: 2010-04-26 19:50:22
    Od: marusc <c...@g...pl>

    http://www.modlin2010.pl/pl,page,harmonogram,1.html

    No i bilety czy na miejscu do kupienia czy tylko przez
    > internet.

    I w punktach na mieście, nie wiadomo czy na miejscu.

  • 5. Data: 2010-05-06 07:49:26
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    Ciag dalszy nastapil...
    impreza jak powszechnie wiadomo sie nie odbyla. Wiedza o tym wszyscy,
    zawodnicy (wiedzieli juz we czwartek), kibice (dowiedzieli sie w sobote)
    ale nie organizator.
    Wczoraj w miejscu zakupu biletow po spedzeniu na oczekiwaniu w sumie ok 3
    godzin otrzymalem odmowe zwrotu kasy za karnet.
    Zwrot maja dostac tylko Ci co kupili bilet w niedziele.
    Powod odmowy organizator poda w piatek. Rzekomo zawody odwolano z powodow
    nie od niego zaleznych (sic!!!).
    Trza bedzie pisac do federacji konsumentow.

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-05-06 11:25:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-06 09:49, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Ciag dalszy nastapil...

    > Zwrot maja dostac tylko Ci co kupili bilet w niedziele.
    Ciekawe czy na miejscu w niedzielę jeszcze sprzedawali??

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2010-05-06 12:54:26
    Od: "- MarusC" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał(a):

    > Wczoraj w miejscu zakupu biletow po spedzeniu na oczekiwaniu w sumie ok 3
    > godzin otrzymalem odmowe zwrotu kasy za karnet.
    > Zwrot maja dostac tylko Ci co kupili bilet w niedziele.

    A ja mam karnet na cały weekend w emiku kupiony. Nie próbowałem jeszcze zwrócić.

    MarusC

    F 650 Funduro (śmiesznoendurak)

  • 8. Data: 2010-05-06 15:17:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-06 14:54, - MarusC pisze:

    > A ja mam karnet na cały weekend w emiku kupiony. Nie próbowałem jeszcze zwrócić.
    Odpowiedź masz powyżej,Tytus ma bilety z Empika

    --
    Tomek
    BMW R1100S