  • Data: 2013-11-22 19:19:57
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Nov 2013 09:49:40 -0800 (PST), k...@g...com
    <k...@g...com> wrote:

    > Automatykiem jestem

    No to myślę, że jesteś w stanie rozwiązać problem takiego
    zarządzania ruchem, aby nie zagłodzić ruchu o założonej
    prędkości, w siatce ulic, nie na jednym odcinku, w żadnym z
    kierunków.

    > Czyli jak żadna firma tego w polsce nie zrealizowała

    http://kmkrakow.pl/informacje-o-systemie-kmk/infrast
    ruktura/138-system-sterowania-ruchem.html

    > z przyczyn formalnych nigdy zielonej fali nie będzie.

    To ciekawe, bo częścią pewnego dużego i znienawidzonego projektu
    jest obszarowy system sterowania sygnalizacją świetlną w
    mieście.

    > Czasami cuda się zdarzają ale w Łodzi kilka lat temu taki cud był i na najbliższe
    100 lat limit wyczerpany.

    Tak, tak... układ.

    RR.
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com