  • Data: 2012-10-23 22:12:23
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-23 21:58, AZ wrote:

    > Nie o tym byla mowa, mowilem, ze paradoskalnie czesciej wpusci Cie autobus
    > czy TIRman ktoremu tacho leci niz zwykly osobowkarz ktory nie widzi nic
    > poza soba.

    Mnie jakoś widzą i wpuszczają.

    > Tez zdarzylo mi sie zaledwie pare razy, ale czego to dowodzi?

    Że problem jest marginalny. I za nawet jeśli zachodzi, to zwykle we
    "współwinie" więc ogólnie nie wart wspominiania (zwłaszcza w generalnych
    dyskusjach "a kierowcy autobusów to...).

    > Nie naciagaj.

    Nie naciągam - teraz dodajesz nowe fakty wcześniej byłeś oburzony, że
    koleś przegubowcem przeciął przy pasy, no to się pytam jak miał skręcić
    nie przecinająć:P

    > Moze nastepnym
    > razem spotka nie mnie a Mizgalskiego ktory jeszcze przycisnie.

    Raczej nie spotka, bo pewnie Mizgalskiemu jego mały kutasik do reszty
    zmieknie i będzie tym razem cisnął hamulec w podłogę robiąc w gacie;)
    Przypierdolenie 80km/h w autobus dla dobrego filmiku na youtube to chyba
    jednak trochę ponad jego odchylenie;)

    Shrek.