  • Data: 2012-10-25 13:46:02
    Temat: Re: Stra?nik Texasu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >Dlatego pomiar predkosci powinien odbywac sie tak:
    >http://www.dlapolaka.co.uk/main/index.php/motoryzac
    ja/170-jak-dziaa-angielski-fotoradar
    >A Iskry powinny oddac do przedszkoli do zestawu ze swiatlami zeby
    >dzieci
    >mogly sie bawic w policjantow.

    Owszem, ale:
    a) skad wiesz czy zegarek w urzadzeniu dokladnie chodzi i ze
    prawidlowo odmierzyl 0.5s, a nie 1.0 ?

    b) czy tam jakiegos dodatkowego opoznienia nie ma - zegarek moze
    dobrze wyzwala, ale moze np aparat dodaje miedzy 0.1 a 0.5s

    c) samo zdjecie tez chwile trwa, 1/100 s to juz 2% niedokladnosci -
    choc to prezentowane raczej tyle nie trwalo, bo samochod nierozmazany.

    d) z tego zdjecia ustalic 12.1 stopy ... no no - niezla dokladnosc.
    Linie jakies chyba przez cala jezdnie by sie przydaly ..

    J.