  • Data: 2012-10-23 22:10:11
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-23 21:43, Shrek pisze:

    > Bez przesady - większość cywilnych puszek ma koło 10 do setki. Bus nawet
    > jakby mógł, to tyle nie może, bo ziemniaków nie wozi.

    Ano - autobusy mają spory "zapas" i jakby była nagła potrzeba to
    by dały radę, ale trzeba dbać o pasażerów. Poturbowanie pasażerów
    to niestety spore konsekwencje.

    > Dla mnie autobus wyjeżdzający z zatoczki był zaskoczeniem tylko raz.
    > Wystarczy pomyśleć.

    One są zaskoczeniem dla tych, którzy będą udowadniali brak ich prawa
    do czegokolwiek, ponieważ się "włączają do ruchu". Dla mnie oczywistym
    jest, że jak autobus stoi na przystanku to będzie chciał wyjechać,
    a piesi zbliżający się do przejścia (czy tez przy nim stojący) chcą
    w znakomitej większości z niego skorzystać.

    > Jak cię nie obchodzi, to potem są takie efekty. Myśleć, za siebie, za
    > innych i o innych. Po prostu myśleć i bardzo pomaga...

    Myśleć i nie traktować drogi jak pola walki :)