eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStraż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln złRe: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
  • Data: 2023-12-01 18:07:20
    Temat: Re: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 14:05, J.F pisze:

    > Moze starczy 3m.

    Nie starczy.

    > I mamy - zwykle baterie, tylko w wielkiej ilosci :-)

    Czyli nie mamy.

    > czyli cieplo produkuje ... a cieplo sie jesienia moze przydac :-)

    Ciepło też się kiepsko magazynuje w okresie półrocznym. No i samo
    "ciepło" nie wystarczy. Mnóstwo ciepła z braku sensownych możliwości
    wykorzystania wypierdala się przez chłodnie kominowe w atmosferę:P

    > Nie byłbym taki pewny.
    > No ale mnie jeszcze synteza paliw chodzi po głowie.

    Temat znany, więc jakby się spinało to ktoś by to już policzył:P

    > W jakim sensie?

    Że jak podliczysz ile trzeba na uzyskanie, magazynowanie i ponowne
    przetworzenie w energię to będzie miało sprawność jak PV 10 lat temu...
    czyli ujemną:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!