eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStraż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln złRe: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
  • Data: 2023-12-01 18:44:24
    Temat: Re: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2023 o 17:46, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > No własnie nie zawsze. A tak w ogóle, to pewnie chętnie brałaby tylko
    > w szczytach, w pozostałych godzinach to siec woli swoje elektrownie
    > :-)

    A jej są? To tylko sieć, opłata przesyłowa i te sprawy.

    > Tylko widzisz - coraz częsciej bedzie tak, ze prosumenci chca dawac
    > duzo, a siec nie ma potrzeby na więcej.

    No właśnie nic na to nie wskazuje. Widziałeś to zdjęcie na osiedle pode mną.

    > A potem prosumenci chcą brac prąd, a żeby im dać, to siec musi rezerwę
    > utrzymywać w pozostałych godzinach.

    Jakby nie byli prosumentami to i tak by wzięli tyle, że więcej. Nie było
    i nadal nie ma obowiązku być prosumentem.

    > W samo słoneczne poludnie prosumenci narzekają na siec, ze im blokuje
    > dostarczanie, a siec musi węgiel spalać ..

    Nie słyszałem, ale pewnie wiesz lepiej.

    > W sumie, to energie chcesz, czy tam ciepło w domu,
    > a nie drewno czy inne paliwa ...

    Ale sam rozumiesz skąd się bierze ta energia.

    > Ale smierdzi w piecu :-)
    >
    > I dla wszystkich nie starczy :-(

    PiS już nie jest przy władzy to może starczy.

    > Tak wiec przydałby sie magazyn na wieczorny szczyt, na noc,
    > oraz na zimę.

    I na większe niż zwykle szczyty :-)

    > To ostanie niestety drogie ... trzeba opanować produkcję jakiegos
    > paliwa z prądu ...

    No ale po co, sam pisałeś że potrzeba energii a nie paliwa.