  • 61. Data: 2014-06-23 23:09:32
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 czerwca 2014 22:47:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > U�ytkownik "Tomasz Finke" napisa� w wiadomo�ci grup

    .pl...

    > Ale czy nie w Amber Gold to zloto kupione ? :-)
    >

    > Oswiadczenia Belki cos nie moge znalezc ... on chyba w zloto nie
    >
    > inwestuje ... bo zloto spadlo :-)
    >

    > J.
    Dlatego nie lokuje państwowej czyli naszej kasy w złoto bo spadło. Oni zawsze
    najwięcej złota, ropy, gazu itp kupują jak są najdroższe. Wtedy jest najlepszy
    interes bo działki najwyższe. Cementownie sprzedali jak było na 128% pewne ze
    potrzeba będzie od chuja cementu do budowy dróg.

  • 62. Data: 2014-06-23 23:15:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" napisał w wiadomości
    >No tak, niektórzy uważają, że lepiej trzymać przy korycie stare
    >tłuste świnie, które zeżrą mniej od nowych chudych. Ale jak
    >widać to podejście się nie sprawdza, bo stare świnie wymagają
    >coraz droższej paszy z ośmiornic i kawioru.

    Ech, gdyby to sie na osmiornicach (dobre to w ogole ?) i kawiorze
    konczylo na wysokich szczeblach, to by zle nie bylo.
    Nawet jak 1000 wysokich oficjeli wyda codziennie po 1400 zl na kawior,
    to i tak bedzie kropla w morzu wydatkow.

    To tak jak z pijanymi kierowcami - zlikwidujesz nietrzezwych, a 3000
    zmarlych co roku zostanie.

    Choc jak sie tak czyta ... kolacyjka za 1400, krzeslo za 10 tys,
    samochod za 150 ... da sie zaoszczedzic polowe wydatkow wlasnych
    ministerstw ?

    >Znam je doskonale, od 25 lat widzę w okienku telewizora ciągle te
    >same
    >świnie, tylko coraz starsze. Jestem gotów zaryzykować odebranie im
    >koryta.

    Z przyjemnoscia. Nie zebym myslal ze od razu bedzie lepiej, ale moze
    zaczna myslec co by tu zrobic dobrego nie tylko dla siebie ...

    Ale z drugiej strony
    http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/zarabiam-trzy-raz
    y-mniej-niz-wczesniej_165849.html

    nie wszystko sie robi dla pieniedzy ?

    J.

  • 63. Data: 2014-06-23 23:21:54
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-06-23 22:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Co proponujesz? Losowanie? ;)

    O, to jest niezły pomysł, poziom głupoty przeciętnego wybrańca
    Narodu byłby pewnie zbliżony do obecnego, ale szansa na znalezienie
    uczciwego człowieka znacznie wyższa ;-)

    T.

  • 64. Data: 2014-06-23 23:38:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    i było?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2014-06-23 23:39:50
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-06-23 23:15, J.F. pisze:

    > Choc jak sie tak czyta ... kolacyjka za 1400, krzeslo za 10 tys,
    > samochod za 150 ... da sie zaoszczedzic polowe wydatkow wlasnych
    > ministerstw ?

    No właśnie, a ministerstwa to tylko niewielka część 600-tysięcznej
    armii urzędników w Polsce.

    > Ale z drugiej strony
    > http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/zarabiam-trzy-raz
    y-mniej-niz-wczesniej_165849.html

    > nie wszystko sie robi dla pieniedzy ?

    Nie wszystko, sporo robi się też dla władzy i dla ciekawej pracy.
    Pewnie lepiej być najważniejszym bankierem nawet w półperyferyjnym
    kraju niż jednym z 24 dyrektorów w MFW.

    T.

  • 66. Data: 2014-06-23 23:41:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >Dlatego nie lokuje państwowej czyli naszej kasy w złoto bo spadło.
    >Oni zawsze najwięcej złota, ropy, gazu itp kupują jak są najdroższe.
    >Wtedy jest najlepszy interes bo działki najwyższe.

    Akurat od paru lat mamy ciagle ten sam stan zlota.

    W obliczu swiatowego kryzysu to wcale nie musi byc dobra decyzja, ale
    w obliczu ostatnich kursow ... nalezy pochwalic prezesa za trafne
    decyzje ?

    >Cementownie sprzedali jak było na 128% pewne ze potrzeba będzie od
    >chuja cementu do budowy dróg.

    Ale jak wiadomo ze bedzie zbyt na cement, to i cena cementowni rosnie

    J.

  • 67. Data: 2014-06-23 23:43:36
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-06-23 22:43, masti pisze:

    > Twój Krul też był już u koryta. Powinieneś go pamiętac z okienka w
    > ostatnich 25 latach :)

    Pamiętam, że strasznie namieszał zgłoszeniem ustawy lustracyjnej
    i w efekcie stracił koryto na 23 lata. Mało kogo byłoby stać na
    takie poświęcenie :-)

    T.

  • 68. Data: 2014-06-23 23:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Dnia 23 Jun 2014 23:07:04 osobnik zwany Czesław Wiśniak napisał:

    >i było?

    Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly
    :-(

    J.

  • 69. Data: 2014-06-24 00:00:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jun 2014 23:46:51 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly
    > :-(

    no właśnie nie słyszę

  • 70. Data: 2014-06-24 01:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ano nie, ale slyszysz co by rad zrobil, gdyby ceny rosly a nie spadaly
    >:-(

    Kazdy słyszy to co chce.
    Ja słysze smutna konstatację swiadomości wyborców ktorzy sa skorzy
    zagłosowac na partie A lub B pod wpływem cen paliwa.