    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 31 Mar 2013 05:01:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Stosunek Klepania do Czytania
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Cc: Kosu <K...@n...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2013 13:18:56 UTC+2 użytkownik Kosu napisał:

    > Praca niektórych programistów składa się jeszcze z myślenia
    > i testowania. Takiego co tylko klepie to bym chyba nie chciał...

    u mnie myslenie jest niejako wliczone a
    testowanie miesci sie w ramach klepania

    co do samego klepania bez czytania to jest
    to bliskie niemozliwosci (przynajmniej
    ta praktyczna strona programowania ktora ja
    znam) bo proces ten bardzo zalezy na wielkiej
    liczbie zenetrznych informacji ktore trzeba
    znac, dotyczacych np jezyka, systemu, api,
    problemów, technik itd itd (co jest nawet
    troche smutne bo osobiscie moze wolalbym
    moze troche bardziej skupic sie na budowaniu
    samego kodu)