  • Data: 2013-03-31 23:21:42
    Temat: Re: Stosunek Klepania do Czytania
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-31, firr kenobi <p...@g...com> wrote:
    > u mnie myslenie jest niejako wliczone a
    > testowanie miesci sie w ramach klepania

    No to tak jakbyś gapienie się na laski w autobusie wliczył w odbywanie
    stosunku z żoną.
    Czasem myśli się nad kartką, czasem nad książką, czasem w kiblu.
    Już prędzej był to wliczył w "czytanie", które - jak rozumiem -
    wydzielasz jako część programowania nie wymagającą komputera.

    Z testowaniem jest różnie. Jak się pisze GUI, to się testuje aktywnie
    - klikając, kręcąc, rozciągając czy co tam kto lubi robić w nocy
    po ciemku.

    Jak się pisze programy do obliczeń, to się ustawia jakieś scenariusze
    i idzie na rower, a potem przegląda logi (albo i nie).

    pozdrawiam,
    Kosu